کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

4 ایده پولساز در سال 2019

از 8 تا 5 شغل خسته شده اید و به امید درآمدزایی در اینترنت حتی در زمان PJs خود هستید؟ نمی توانم شما را مقصر اینگونه فکر کنید.


پس از همه ، چه کسی نمی خواهد در خواب خود مقداری پول بدست آورد؟


قبل از اینکه حوله را پرتاب کرده و یک تجارت آنلاین را شروع کنید ، باید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر است.


آیا این چیزی است که به سرگرمی یا علاقه های شما متمایل است تا بتوانید در طول راه تفریح ​​داشته باشید؟ یا آیا این چیزی خارج از حوزه تخصص شماست که کمی به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد؟

  ادامه مطلب ...

10 راه جذب ثروت و پول

من مطمئن هستم که همه می خواهند یک آهن ربای پول شوند.


با این وجود بسیاری از مبارزات برای تبدیل شدن به یکی از آنها هستند زیرا اعتقادات منفی زیادی در مورد پول دارند. آنها آنقدر گرفتار عقاید منفی خود شده اند که هیچ ایده ای برای ایجاد مغناطیس پول ندارند.

  ادامه مطلب ...

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آیا می خواهید سر خود را به دور SEO بپیچید ، اما با اصطلاحات فنی و مفاهیم پیچیده ترسیده اید؟ این مقاله دوستانه شما را از طریق همه چیزهایی که باید بدانید برای شروع به رتبه بندی در Google دنبال می کند.

در اینجا کار جالب در صنعت سئو وجود دارد - مردم همیشه انواع مختلفی از این سؤال را از من می پرسند.


بنابراین ... من شنیده ام که این مورد SEO برای تجارت من مفید است. چرا؟"

من از زمان بهبود وضعیت خودم:


وقتی از نظر سئو خوب هستید ، وب سایت شما در صفحه اول Google قرار می گیرد.

این معمولاً "اوه ، خیلی عالی است" من آن را میخواهم!"


به همین سادگی است و جالب است!


هنگامی که من برای اولین بار یادگیری SEO را شروع کردم ، با اصطلاحاتی مانند خزنده ، بک گراند ، متن لنگر ، nofollow در مقابل "dofollow" ، کلاه سفید و کلاه مشکی ... خیلی ترسیدم ... لیست همچنان ادامه دارد.


به نظر می رسد که این صنعت گرفتار ناراحتی های فنی و مفاهیم پیچیده ای شده است ، تا جایی که مردم برای درک آنچه باید انجام شود تلاش می کنند.


مثل شما به نظر می رسد؟ اگر چنین است ، شما در جای مناسب هستید.


من شما را برای اولین قدم های خود در SEO آماده می کنم ، همه با توضیحات و زبانی که درک آن آسان است.


بیایید رتبه بگیریم اما اول ، یک آغازگر سریع ...


موتورهای جستجو واقعاً چیست؟

معامله بزرگ با Google چیست؟ چه چیزی باعث تفاوت آن با یاهو و بینگ می شود؟ همچنین ، Naver ، Baidu و Yandex چه موجوداتی هستند؟


همه آنها موتورهای جستجو هستند.


اساساً ، آنچه موتورهای جستجو انجام می دهند جمع آوری اطلاعات و محتوا از سراسر وب و ذخیره آن در یک بانک اطلاعاتی است.


طبق گزارش نوامبر 2018 توسط netmarketshare ، 73٪ از کل جستجوها توسط گوگل تأمین می شود. در رتبه دوم بینگ با 7.91٪ قرار دارد.


تفاوت تقریباً بسیار تکان دهنده ای ، بله.


بنابراین ... دقیقا چه چیزی باعث می شود موتور جستجوگر آنقدر متفاوت از موتور دیگر باشد؟


جواب:


اندازه بانک اطلاعاتی آنها.

چگونه آنها تعیین می کنند کدام صفحات مرتبط هستند؛

تخصص در بازار / نوع محتوا.

گوگل به دلیل ابعاد بالای شاخص خود ، و همچنین نحوه محاسبه ارتباط صفحه ، بر بازار مسلط است: یعنی الگوریتم آن (در مورد آن کمی بیشتر).


خلاصه اینکه ، در پاسخ به سؤالات افراد با محتوای مناسب ، اثبات شده است که بسیار دور و دور است. این تقریباً راهی است که همه افراد در جهان به جز چین چیزهای آنلاین پیدا می کنند.


البته موتورهای جستجوی تخصصی تری نیز وجود دارند. Naver ، Baidu و Yandex نمونه هایی از موتورهای جستجو هستند که به ترتیب بازارهای خاص - کره ، چین و روسیه را هدف قرار می دهند.


واقعیت جالب: YouTube همچنین موتور جستجو است!


Google چگونه کار می کند؟

بنابراین می دانیم بزرگترین بازیکن بازی کیست؛ اکنون باید بدانیم که چگونه کار می کند.


در اینجا یک نسخه ساده از کل فرآیند جستجو ، به سه بخش تقسیم شده است: درخواستهای خزنده ، نمایه سازی و بازگشت.


یا به زبان انگلیسی ساده: پیدا کردن صفحات ، ذخیره آنها و سپس نشان دادن آنها به جستجوگرها.


خزنده

تصور کنید که شما نیاز به کشف یک کشور ناشناخته دارید. شما در یک شهر کوچک شروع می کنید و از جاده ای عبور می کنید که شما را به شهر بعدی وصل می کند. شما جاده بعدی را به سمت شهر بعدی می روید و جاده بعدی بعد از آن. اگر از ابتدای کار خود هر جاده ممکن را پایین بیاورید ، در نهایت به کشف هر شهر خواهید رسید.


این روش Google کار می کند - به جز شهرها صفحات وب هستند ، و جاده های اتصال به آنها بک لینک هستند.


بنابراین: Google ابتدا با یک صفحه وب شروع می شود. این پیوندها را در این صفحات وب پیدا می کند و از آنها برای کشف سایر صفحات وب دنبال می کند. سپس تمام پیوندها را در آن صفحات و صفحات بعدی و صفحه بعدی پیدا می کند. سرانجام ، آنها می توانند تقریبا همه چیز را در وب کشف کنند.


و چگونه گوگل این کار را انجام می دهد؟


از یک برنامه رایانه ای که معمولاً به عنوان خزنده برای "خزیدن" ، یا کشف صفحات و پیوندها استفاده می شود ، استفاده می کند.


SIDENOTE خزنده ها گاهی اوقات "عنکبوت" نیز خوانده می شوند - به همین دلیل آنها نیز وب را خز می کنند.

در سئو ، ما می خواهیم همه کارهایی را انجام دهیم تا کار عنکبوت آسان تر شود. این به نوبه خود باعث می شود که صفحه های وب خالی نباشند.


نمایه سازی

بعد از یافتن صفحات در وب ، عنکبوتها داده ها را از آنها استخراج کرده و اطلاعات را در پایگاه داده Google ذخیره می کنند ، یا "فهرست" می کنند تا در نتایج جستجو نشان داده شوند.


این بخش جالب است: عنکبوتها به طور واقعی صفحات وب را به روشی که انسان انجام می دهد مشاهده نمی کنند.


اینگونه شما و وبلاگ Ahrefs را می بینیم:


وبلاگ ahrefs


و نحوه نحوه Googlebot (خزنده وب / عنکبوت Google) وبلاگ Ahrefs را مشاهده می کند:


مثال ahrefsblog


این نوع عنکبوت ها را جمع آوری و ذخیره می کند: تاریخ ایجاد صفحه ، عنوان و توضیحات متا ، کلمات کلیدی اصلی ، پیوندها به آن و از آن و سایر جزئیات خاص برای الگوریتم موتور جستجوگر.


این کار را برای خودتان امتحان کنید of به وب سایت مورد علاقه خود فکر کنید ، سپس آن را وارد این صفحه کنید تا ببینید که چگونه به یک عنکبوت نگاه می کند. بسیار متفاوت است ، ها؟


در سئو ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که داده هایی که گوگل پس از خزیدن صفحات ما فهرست می کند ، تا حد امکان دقیق است. این باعث می شود که آنها در نتایج جستجو جایی که می خواهیم در نتایج جستجو نشان دهند.


نمایش داده شد

هنگامی که یک جستجوی جستجو را در Google وارد می کنید ، آن را در پایگاه داده خود جستجو می کند تا صفحات وب را که مربوط به درخواست شما هستند و آنها را به عنوان نتایج جستجو نمایش می دهد. این ارتباط با الگوریتم آن تعیین می شود.


ناخوشایند

منابع

https://ahrefs.com/blog/seo-tutorial/

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آیا می خواهید سر خود را به دور SEO بپیچید ، اما با اصطلاحات فنی و مفاهیم پیچیده ترسیده اید؟ این مقاله دوستانه شما را از طریق همه چیزهایی که باید بدانید برای شروع به رتبه بندی در Google دنبال می کند.

در اینجا کار جالب در صنعت سئو وجود دارد - مردم همیشه انواع مختلفی از این سؤال را از من می پرسند.


بنابراین ... من شنیده ام که این مورد SEO برای تجارت من مفید است. چرا؟"

من از زمان بهبود وضعیت خودم:


وقتی از نظر سئو خوب هستید ، وب سایت شما در صفحه اول Google قرار می گیرد.

این معمولاً "اوه ، خیلی عالی است" من آن را میخواهم!"


به همین سادگی است و جالب است!


هنگامی که من برای اولین بار یادگیری SEO را شروع کردم ، با اصطلاحاتی مانند خزنده ، بک گراند ، متن لنگر ، nofollow در مقابل "dofollow" ، کلاه سفید و کلاه مشکی ... خیلی ترسیدم ... لیست همچنان ادامه دارد.


به نظر می رسد که این صنعت گرفتار ناراحتی های فنی و مفاهیم پیچیده ای شده است ، تا جایی که مردم برای درک آنچه باید انجام شود تلاش می کنند.


مثل شما به نظر می رسد؟ اگر چنین است ، شما در جای مناسب هستید.


من شما را برای اولین قدم های خود در SEO آماده می کنم ، همه با توضیحات و زبانی که درک آن آسان است.


بیایید رتبه بگیریم اما اول ، یک آغازگر سریع ...


موتورهای جستجو واقعاً چیست؟

معامله بزرگ با Google چیست؟ چه چیزی باعث تفاوت آن با یاهو و بینگ می شود؟ همچنین ، Naver ، Baidu و Yandex چه موجوداتی هستند؟


همه آنها موتورهای جستجو هستند.


اساساً ، آنچه موتورهای جستجو انجام می دهند جمع آوری اطلاعات و محتوا از سراسر وب و ذخیره آن در یک بانک اطلاعاتی است.


طبق گزارش نوامبر 2018 توسط netmarketshare ، 73٪ از کل جستجوها توسط گوگل تأمین می شود. در رتبه دوم بینگ با 7.91٪ قرار دارد.


تفاوت تقریباً بسیار تکان دهنده ای ، بله.


بنابراین ... دقیقا چه چیزی باعث می شود موتور جستجوگر آنقدر متفاوت از موتور دیگر باشد؟


جواب:


اندازه بانک اطلاعاتی آنها.

چگونه آنها تعیین می کنند کدام صفحات مرتبط هستند؛

تخصص در بازار / نوع محتوا.

گوگل به دلیل ابعاد بالای شاخص خود ، و همچنین نحوه محاسبه ارتباط صفحه ، بر بازار مسلط است: یعنی الگوریتم آن (در مورد آن کمی بیشتر).


خلاصه اینکه ، در پاسخ به سؤالات افراد با محتوای مناسب ، اثبات شده است که بسیار دور و دور است. این تقریباً راهی است که همه افراد در جهان به جز چین چیزهای آنلاین پیدا می کنند.


البته موتورهای جستجوی تخصصی تری نیز وجود دارند. Naver ، Baidu و Yandex نمونه هایی از موتورهای جستجو هستند که به ترتیب بازارهای خاص - کره ، چین و روسیه را هدف قرار می دهند.


واقعیت جالب: YouTube همچنین موتور جستجو است!


Google چگونه کار می کند؟

بنابراین می دانیم بزرگترین بازیکن بازی کیست؛ اکنون باید بدانیم که چگونه کار می کند.


در اینجا یک نسخه ساده از کل فرآیند جستجو ، به سه بخش تقسیم شده است: درخواستهای خزنده ، نمایه سازی و بازگشت.


یا به زبان انگلیسی ساده: پیدا کردن صفحات ، ذخیره آنها و سپس نشان دادن آنها به جستجوگرها.


خزنده

تصور کنید که شما نیاز به کشف یک کشور ناشناخته دارید. شما در یک شهر کوچک شروع می کنید و از جاده ای عبور می کنید که شما را به شهر بعدی وصل می کند. شما جاده بعدی را به سمت شهر بعدی می روید و جاده بعدی بعد از آن. اگر از ابتدای کار خود هر جاده ممکن را پایین بیاورید ، در نهایت به کشف هر شهر خواهید رسید.


این روش Google کار می کند - به جز شهرها صفحات وب هستند ، و جاده های اتصال به آنها بک لینک هستند.


بنابراین: Google ابتدا با یک صفحه وب شروع می شود. این پیوندها را در این صفحات وب پیدا می کند و از آنها برای کشف سایر صفحات وب دنبال می کند. سپس تمام پیوندها را در آن صفحات و صفحات بعدی و صفحه بعدی پیدا می کند. سرانجام ، آنها می توانند تقریبا همه چیز را در وب کشف کنند.


و چگونه گوگل این کار را انجام می دهد؟


از یک برنامه رایانه ای که معمولاً به عنوان خزنده برای "خزیدن" ، یا کشف صفحات و پیوندها استفاده می شود ، استفاده می کند.


SIDENOTE خزنده ها گاهی اوقات "عنکبوت" نیز خوانده می شوند - به همین دلیل آنها نیز وب را خز می کنند.

در سئو ، ما می خواهیم همه کارهایی را انجام دهیم تا کار عنکبوت آسان تر شود. این به نوبه خود باعث می شود که صفحه های وب خالی نباشند.


نمایه سازی

بعد از یافتن صفحات در وب ، عنکبوتها داده ها را از آنها استخراج کرده و اطلاعات را در پایگاه داده Google ذخیره می کنند ، یا "فهرست" می کنند تا در نتایج جستجو نشان داده شوند.


این بخش جالب است: عنکبوتها به طور واقعی صفحات وب را به روشی که انسان انجام می دهد مشاهده نمی کنند.


اینگونه شما و وبلاگ Ahrefs را می بینیم:


وبلاگ ahrefs


و نحوه نحوه Googlebot (خزنده وب / عنکبوت Google) وبلاگ Ahrefs را مشاهده می کند:


مثال ahrefsblog


این نوع عنکبوت ها را جمع آوری و ذخیره می کند: تاریخ ایجاد صفحه ، عنوان و توضیحات متا ، کلمات کلیدی اصلی ، پیوندها به آن و از آن و سایر جزئیات خاص برای الگوریتم موتور جستجوگر.


این کار را برای خودتان امتحان کنید of به وب سایت مورد علاقه خود فکر کنید ، سپس آن را وارد این صفحه کنید تا ببینید که چگونه به یک عنکبوت نگاه می کند. بسیار متفاوت است ، ها؟


در سئو ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که داده هایی که گوگل پس از خزیدن صفحات ما فهرست می کند ، تا حد امکان دقیق است. این باعث می شود که آنها در نتایج جستجو جایی که می خواهیم در نتایج جستجو نشان دهند.


نمایش داده شد

هنگامی که یک جستجوی جستجو را در Google وارد می کنید ، آن را در پایگاه داده خود جستجو می کند تا صفحات وب را که مربوط به درخواست شما هستند و آنها را به عنوان نتایج جستجو نمایش می دهد. این ارتباط با الگوریتم آن تعیین می شود.


ناخوشایند

منابع

https://ahrefs.com/blog/seo-tutorial/