کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

آموزش ساخت بک لینک pbn

آیا شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) در سال 2019 ارزش آن را دارند؟

pbns

AuthorBy: Nathan GotchJanuary 1، 2019

شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) تاکتیک ایجاد لینک برای SEO های کلاه خاکستری است.

  ادامه مطلب ...

ثروت

شماره 2 - حول نتیجه مورد انتظار خود برنامه ریزی کنید
همه چیز در زندگی - هر آنچه را که ما را احاطه کرده است و ما آن را مادی یا واقعی تلقی می کنیم - در واقع صرفاً انتزاعی و ساختگی ذهن ماست. واقعیت ما واقعیت پایه نیست. به طور جدی. فقط یک میلیارد دلار احتمال دارد که آنچه اکنون تجربه می کنید واقعی باشد.
 
ادامه مطلب ...

آموزش ساخت و درست کردن سایت

از TinyPNG برای فشرده سازی و بهینه سازی عکس های خود به صورت رایگان در وب استفاده کنید. این باعث افزایش زمان بارگذاری سایت شما می شود و می تواند تأثیر مثبتی بر سئوی شما در موتورهای جستجو داشته باشد.

 

ادامه مطلب ...

کنترل توجه به کمک امواج مغز

آیا در توجه کردن روی یک موضوع خاص مشکل دارید؟ شاید دانشمندان علوم اعصاب مؤسسه‌ی فناوری ماساچوست (MIT) راه‌حلی برای شما داشته باشند: دستکاری امواج آلفا در مغز.

در مطالعه‌ای جدید، پژوهشگران دریافتند که افراد می‌توانند با کنترل امواج آلفای مغز خود براساس بازخورد عصبی که هنگام انجام یک وظیفه‌ی خاص دریافت می‌کنند، توجه خود را تقویت کنند. این مطالعه نشان داد که وقتی افراد یاد می‌گرفتند امواج آلفا را در یکی از نیمکره‌های قشر آهیانه‌ای خود سرکوب کنند، می‌توانستند به اجسامی که در سمت مخالف میدان بینایی آن‌ها ظاهر می‌شد، بهتر توجه کنند. این نخستین باری است که این رابطه‌ی علت‌و‌معلولی دیده می‌شود و نشان می‌دهد که شاید افراد بتوانند یاد بگیرند تا ازطریق بازخوردهای عصبی توجه خود را بهبود بخشند. رابرت دسیمون، مدیر مؤسسه‌ی پژوهش‌های مغز مک‌گاورن می‌گوید:

 

ادامه مطلب ...

جذب پول و ثروت فرآوان

نحوه استفاده از مدیتیشن برای پول

شاید شما قبلاً در حال مدیتیشن باشید ، یا شاید فقط برای اولین بار فکر می کنید که آن را امتحان کنید. صرف نظر از همه ، یک مراقبه راهنما برای جذب پول می تواند توسط همه انجام شود.


این یک روش عالی برای تنظیم ذهن شما در واقعیت فراوانی ، ایجاد احساسات مثبت در مورد ثروت و ارائه تصویری واضح تر از نشان دادن هدف شماست.


بعلاوه ، مراقبه دهها مزیت اثبات شده علمی دارد ، از مدیریت استرس گرفته تا افزایش همدلی ، کاهش فشار خون و سلامت روانی بهتر.


شما نمی توانید مبالغ هنگفتی را در طول شب آشکار کنید ، اما می توانید پیش شرط ثروت را عملاً یک شبه ایجاد کنید. ما قدم به قدم شما را از یک مراقبه اصلی پول می گیریم.


به عنوان یک مراقبه "اکنون جذب پول کنید" به موارد زیر فکر کنید:

قبل از خواب به طور ایده آل انجام می شود تا پیام ها به راحتی در ناخودآگاه شما جذب شوند ، مراقبه های پول با پیدا کردن مکانی راحت و آرام شروع می شود که در آن مزاحم نشوید. به صورت چهار پا یا در یک صندلی بنشینید که پاهای شما زمین را لمس می کنند.

هر بار 5 نفس عمیق بکشید ، استنشاق و بازدم کنید. با انجام این کار ، تمام تنش ها را از بدن خود رها کنید. تصور کنید که در بالای سر شما از بین می رود ، سپس راه خود را به سمت گردن ، سینه ، کمر ، پاها و پاها بکشید.

وقتی کاملاً آرام باشید ، تصور کنید بدن شما در حال گرم شدن و پر شدن از یک نور گرم و طلایی است.

بعد از گذشت چند دقیقه ، تصور کنید که پول روی شما باران می بارد. تصور کنید که می تواند میلیون ها دلار اضافه کند. تصور کنید که اتاق و اتاق همسایگان خود را پر کرده است. برای همه کافی است

بگذارید خود را احساس شادی و تحقق کنید. بعد از چند دقیقه استحمام در این شادی ، به آرامی چشمان خود را باز کنید.

هنگامی که شما به این فکر کرده اید که مراقبه پول را جلب کنید ، می توانید این کار را انجام دهید تا روزانه دو یا سه بار تکرار کنید ، نه فقط قبل از خواب.


10 تأیید پول برای ثروت و فراوانی

با هدف استفاده از قانون جذب ، تأیید پول می تواند به سرعت در تمرکز قلب و ذهن شما روی هدف شما کمک کند.


آنها عبارات ساده ای هستند که حاوی پیام های قدرتمندی از جذب فوری ثروت  خوشبختی و موفقیت هستند. اظهارات زیر را برای ثروت و فراوانی امتحان کنید. گفتن آنها به آینه قبل از شروع روز شما می تواند بسیار مؤثر باشد.


"من عاشق پول هستم. پول خوب است. "

"من هر روز پول بیشتری جذب می کنم."

"من آماده دریافت همه ثروت هایی هستم که سزاوار آن هستم."

هیچ محدودیتی برای جذب پول وجود ندارد. "

"من برای پول ارزش قایل هستم و بیشتر و بیشتر آن را به زندگی خود جذب می کنم."

"من همیشه دقیقاً مقدار پولی را که لازم دارم خواهم داشت."

"کسب درآمد برای من آسان است."

"من می دانم که می توانم در جذب ثروت و در رسیدن به تمام اهدافم موفق شوم."

"من یک زندگی موفق ، فراوان و شاد زندگی می کنم."

"هر روز ، من از نظر مغناطیسی ثروت بیشتری را جذب می کنم."

آیا هنوز تعجب می کنید که چقدر زود رویاهای خود را خواهید گذراند؟ و چگونه می توانید سریعتر آنها را آشکار کنید؟


اکنون مسابقه رایگان ما را بگیرید و زندگی رویایی خود را سریعتر زندگی کنید! شامل خواندن زندگی رویایی رایگان و محاسبه زندگی رویایی رایگان شما!


https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/