کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

آموزش ساخت بک لینک pbn

آیا شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) در سال 2019 ارزش آن را دارند؟

pbns

AuthorBy: Nathan GotchJanuary 1، 2019

شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) تاکتیک ایجاد لینک برای SEO های کلاه خاکستری است.

  


اما سوال اینجاست:


آیا آنها از نظر ROI (بازده سرمایه گذاری) و ROT (بازگشت به زمان) ارزش ساختن دارند؟


من به این سؤالات و موارد دیگر پاسخ خواهم داد ، اما در ابتدا یک داستان سریع:


به بک لینک های بیشتری احتیاج دارید؟ به 7 روش ساخت لینک استفاده نشده دسترسی پیدا کنید.


من عادت داشتم ازساخت بک لینک  PBN استفاده کنم.


اما بگذارید صادق باشیم:


من فقط عاشق استفاده از PBN نبودم ... من با آنها وسواس داشتم.


من تمام روز درباره اینکه چگونه می توانم شبکه خود را توسعه دهم ، چگونگی پیدا کردن دامنه های کامل شده منقضی شده ، نحوه ساخت PBN خود ، چگونگی قوی تر کردن پیوندهای PBN من و مهمتر از همه ، چگونگی کاهش ردپایها ، مراقب باشم.


و اگر من این کار را نمی کردم ، من از استفاده از PBN در انجمن ها دفاع می کردم.


من همه در ...


… تا اینکه توسط Google میخ زدم.


نه تنها Gotch SEO به دلیل استفاده از PBN ، میخ را گرفت ، بلکه چندین مشتری من نیز به این نتیجه رسیدند.


قبل از این اتفاق می افتاد ، من فکر می کردم که "کنترل" کامل سئو را کنترل کرده ام ، زیرا من می توانم بک لینکهایم را کنترل کنم.


دیوانه است که چقدر اشتباه کردم.


اما گاهی اوقات برای تغییر روش های خود نیاز به لحظه خشن دارید.


جدول محتوا

آنچه من در مورد PBNs فهمیدم ...

1. ساخت PBN گران است

یکی از بزرگترین منفی هزینه توسعه و نگهداری شبکه است. اگر از حراجی استفاده می کنید ، هزینه ای در هر جایی بین 40 تا 400 دلار برای یک دامنه خوب دارد. اگر از فروشندگان دامنه استفاده می کنید ، هزینه مشابه خواهد بود.


همانطور که می توانید تصویر کنید ، این می تواند اضافه شود.


بعد از اینکه دامنه جدید خود را امن کردید ، باید هزینه WHOIS خصوصی را بپردازید ، میزبان شوید و محتوا را اضافه کنید.


بنابراین ، بیایید بگوییم دامنه ای را با 100 دلار تضمین کرده اید.


دامنه = 100 دلار

ویز خصوصی = 5 دلار

میزبانی = 12 دلار

مقاله = 5 دلار (یک PBN خوب بیش از یک مقاله خواهد داشت)

= 112 دلار برای سایت ONE.


فکر می کنید هزینه بالاست؟


بگذارید در مورد سرمایه گذاری زمان برای شما تعریف کنم.


2. کل مراحل ساخت PBN ها اتلاف وقت است

این واقعیت در سال 2014 درست بود ، اما اکنون حتی بیشتر صادق است. من نمی توانم بعضی از بحث هایی را که در گروه ها و انجمن های فیس بوک مشاهده می کنم باور کنم. طول هایی که برخی از افراد می توانند PBN ها را موثرتر کنند ، حیرت انگیز است ...


با تمام این تلاش ها ، می توانید بک لینک های واقعی را از وب سایت های REAL بدست آورید و هرگز نیازی به نگرانی در مورد جریمه شدن مجدد ندارید.


فقط در مورد روند فکر کنید:


ابتدا باید دامنه هایی را پیدا کنید که ارزش خرید داشته باشند. حدود 95٪ دامنه ها فاقد صلاحیت هستند. سخاوتمندانه است


به ویژه برای آژانس من ، اگر آنها نیازهای فعلی Trust Flow را انجام دهند ، ما از دامنه های منقضی شده استفاده می کنیم. این تحقیقات ما را حتی به چالش کشید ، اما غالباً پاداش بیشتری می داد.


بیایید بگوییم که شما در حال تلاش برای ساختن شبکه ای از 10 وب سایت هستید. قرار است بین 6 تا 12 ساعت شما را پیدا کند تا ده دامنه واجد شرایط را پیدا کنید. دامنه "واجد شرایط" باید دارای یک Trust Flough حداقل 15 و Domain Authority 15 باشد.


دامنه متریک پایین اگر دارای موضوعات مربوط به جریان معتبر موضوعی مرتبط باشد ، قابل قبول است.


اکنون که 10 دامنه را تأمین کرده اید ، اکنون باید آنها را تنظیم کنید. 2-4 ساعت طول می کشد تا میزبان وب را پیدا کنید و سایتها را برای توسعه آماده کنید.


سپس می بایست با ایجاد تمام صفحات لازم ، یافتن مضامین ، نوشتن / برون سپاری محتوا ، نصب افزونه ها و ساخت طبیعی سایت ، سایت را توسعه دهید. اگر می خواهید بسیار ایمن باشید ، ممکن است بخواهید برای هر سایت حساب های اجتماعی ایجاد کنید.


این روند می تواند 1-2 ساعت در هر سایت طول بکشد.


این معادل 36 ساعت سرمایه گذاری برای شبکه 10 وب سایت است.


این همچنین هیچ نوع میزبانی یا مشکلی درباره هک کردن که ممکن است با آن روبرو نشوید را در نظر نمی گیرید. میزبان وب ارزان معمولاً بدون هیچ گونه اخطاری از کار خود خارج می شوند و به موقع وحشتناک دارند.


پرداختن به این موارد می تواند قاتل جدی باشد.


اکنون ، البته ، شما می توانید اکثر این مراحل را برون سپاری کنید. اما وقتی برون سپاری می کنید ، هزینه های خود را افزایش می دهید. هزینه های بالاتر تا چه مدت شما را برای گرفتن ROI طول می کشد.


https://academysabz.com/pbn-backlink/

https://monitorbacklinks.com/blog/seo/pbn-backlinks




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.