کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی از سیر تا خیار

5- این باعث افزایش قابلیت تجارتی شما می شود

وقتی می خواهید افراد بیشتری شغل خود را بررسی کنند ، آموزش بازاریابی اینترنتی  باید دید کسب و کارتان را افزایش دهید. انجام این کار از طریق تاکتیک های آفلاین می تواند چالش برانگیز باشد زیرا شما کنترل زیادی روی افرادی که مواد بازاریابی خود را می بینید ندارند.


با بازاریابی آنلاین ، تجارت خود را در معرض صدها نفر قرار می دهید.


اینترنت مدام برای تجارت شما بازاریابی می کند. افراد می توانند 24/7 به وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما دسترسی پیدا کنند. این بدان معناست که مشاغل شما برای همیشه مخاطبان شما قابل مشاهده است.


علاوه بر این ، می توانید از سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ برای دسترسی  بازاریابی اینترنتی  به مخاطبان خود و افزایش دید برند خود استفاده کنید. چند استراتژی شامل بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و حتی بازاریابی ویدیویی است.


اینترنت بازاریابی مداوم برای تجارت شما ارائه می دهد

دید برند به این معنی است که افراد بیشتری با تجارت شما آشنا می شوند.


وقتی مردم با شغل شما بیشتر آشنا هستند ، احتمالاً وقتی آماده تبدیل هستند ، شغل شما را انتخاب می کنند. مردم مارک هایی را که با آنها آشنا هستید انتخاب می کنند ، بنابراین این قرار گرفتن در معرض مارک آنها را به سمت انتخاب شغل شما در صورت آماده شدن برای تبدیل راهنمایی می کند.


6. به شما اجازه می دهد تا چند نفره شوید

اهمیت بازاریابی آنلاین همچنین شامل توانایی آن برای اجرای چندین کمپین به طور هم زمان است. اینترنت به شما امکان می دهد سطح بالایی از مشتریان را بدست آورید و تجربه ای با کیفیت را برای آنها فراهم کنید.


وقتی در وب سایت شما هستند می توانید میلیون ها مشتری را اداره کنید. وب سایت شما می تواند چندین معاملات را انجام دهد و این به شما امکان می دهد تا برای تجارت خود تبدیل های بیشتری بدست آورید. این یک فرصت عالی برای رشد شغل شماست.


علاوه بر این ، شما می توانید چندین کمپین بازاریابی را همزمان انجام دهید. این بدان معناست که می توانید از طریق چندین کانال همزمان به حداکثر دسترسی تجاری خود برسید. با سرمایه گذاری در بازاریابی اینترنتی ، منجر به ارزش های بیشتری کسب خواهید کرد.


7. رقبای شما در حال انجام آن هستند

اگر می خواهید در رقابت با رقبای خود بمانید ، باید در بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کنید. رقبای شما در حال حاضر در روش های مختلف بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری می کنند و برای دستیابی به نتایج جدید تلاش می کنند.


اگر در بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری نمی کنید ، از رقابت خود عقب می افتید.


برای پیوستن به رقبا ، باید یک کمپین بازاریابی آنلاین مؤثر ایجاد کنید. افزایش بازدید وب سایت  این به شما در دستیابی به هدایت کمک می کند و مانع از دست دادن آنها در مقابل رقبا می شود.


4 دلیل استفاده از بازاریابی آنلاین

اکنون که به اهمیت بازاریابی آنلاین نگاه می کنید ، بیایید به دلایلی که بازاریابی آنلاین یک استراتژی هوشمندانه و موثر برای تجارت شما است ، بپردازیم.


1. مقرون به صرفه است

بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. بخش مهم بازاریابی اینترنتی این است که مقرون به صرفه است و باعث می شود بازده با کیفیت سرمایه گذاری انجام شود. وقتی در این روشها سرمایه گذاری می کنید ، بازده خوبی به آنها می گیرید.


پول در آب دادن گلدان

بودجه شما بخش مهمی از تجارت شما است.


هنگامی که در بازاریابی مشاغل خود سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید روی روش های مقرون به صرفه سرمایه گذاری کنید که بازده خوبی از سرمایه گذاری شما به شما می دهد. روشهای بازاریابی دیجیتال در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی نسبتاً مقرون به صرفه هستند.

آموزش نصب پنل خورشیدی

سیستم های ترکیبی

یک سیستم ترکیبی (C) PV و CSP را با یکدیگر یا سایر اشکال تولید مانند دیزل ، باد و بیوگاز ترکیب می کند. شکل ترکیبی از تولید ممکن است سیستم را قادر سازد که توان خروجی را به عنوان تابعی از تقاضا تعدیل کند یا حداقل ماهیت نوسان پنل خورشیدی و مصرف سوخت غیر قابل تجدید را کاهش دهد. سیستم های ترکیبی اغلب در جزایر یافت می شوند.


سیستم CPV / CSP

یک سیستم هیبریدی CPV / CSP خورشیدی جدید ارائه شده است ، ترکیبی از فتوولتائیک تمرکز با فن آوری غیر PV از انرژی خورشیدی متمرکز ، یا همچنین به عنوان حرارتی خورشیدی غلیظ شناخته شده است. [25]

سیستم چرخه ترکیبی خورشیدی (ISCC) یکپارچه

نیروگاه Hassi R'Mel در الجزایر نمونه ای از ترکیب CSP با توربین گازی است که در آن یک آرایه 25-مگاواتی CSP-parabolic از طریق یک توربین گازی سیکل ترکیبی بسیار بزرگتر از 130 مگاوات استفاده می کند. نمونه دیگر نیروگاه یزد در ایران است.

جمع کننده خورشیدی ترکیبی فتوولتائیک خورشیدی (PVT)

همچنین به عنوان PV / T هیبریدی شناخته می شود ، تابش خورشیدی را به انرژی حرارتی و الکتریکی تبدیل می کند. چنین سیستمی یک ماژول خورشیدی (PV) را با یک جمع کننده حرارتی خورشیدی به شیوه ای مکمل ترکیب می کند.

فتوولتائیک غلیظ و حرارتی (CPVT)

یک سیستم ترکیبی حرارتی فتوولتائیک غلیظ شبیه به سیستم PVT است. آموزش نصب پنل خورشیدی  به جای تکنولوژی PV معمولی از فتوولتائیک غلیظ (CPV) استفاده می کند و آن را با یک جمع کننده حرارتی خورشیدی ترکیب می کند.

سیستم دیزل PV

این سیستم یک سیستم فتوولتائیک را با یک ژنراتور دیزل ترکیب می کند. [26] ترکیب با سایر تجدید پذیرها ممکن است و شامل توربین های بادی می باشد. [27]

سیستم PV-ترموالکتریک

دستگاه های ترموالکتریک یا "ترموولتائیک" اختلاف دمای بین مواد غیر متفاوتی را به جریان الکتریکی تبدیل می کنند. سلولهای خورشیدی فقط از فرکانس پرتوهای بخش استفاده می کنند ، در حالی که انرژی گرما با فرکانس پایین هدر می رود. چندین اختراع ثبت شده در مورد استفاده از وسایل حرارتی در کنار هم با سلولهای خورشیدی ثبت شده است. [28]

ایده افزایش بهره وری از سیستم خورشیدی / ترموالکتریک ترکیبی برای تبدیل تابش خورشیدی به برق مفید است.


توسعه و استقرار

همچنین مشاهده کنید: رشد فتوولتائیک ، جدول زمانی سلولهای خورشیدی ، انرژی خورشیدی براساس کشور و انرژی متمرکز خورشیدی § استقرار در سراسر جهان

استقرار انرژی خورشیدی

ظرفیت در GW توسط فناوری

10020030040050060070020072010201320162019

استقرار انرژی خورشیدی در سراسر جهان از طریق فناوری از سال 2006 [29]

     خورشیدی PV CSP - حرارتی خورشیدی



رشد PV خورشیدی در مقیاس نیمه ورود از سال 1992

تولید برق خورشیدی

انرژی سال (TWh)٪ از کل

2004 2.6 0.01٪

2005 3.7 0.02٪

2006 5.0 0.03٪

2007 6.8 0.03٪

2008 11.4 0.06٪

2009 19.3 0.10٪

2010 31.4 0.15٪

2011 60.6 0.27٪

2012 96.7 0.43٪

2013 134.5 0.58٪

2014 185.9 0.79٪

2015 253.0 1.05٪

2016 328.2 1.31٪

2017 442.6 1.73٪

منابع: [30] [31] [32] [33]

روزهای نخست

توسعه اولیه فن آوری های خورشیدی که از دهه 1860 آغاز شد ، با این توقع روبرو شد که زغال سنگ به زودی کمیاب می شود. چارلز فریتس نخستین آرایه خورشیدی فتوولتائیک پشت بام جهان را با استفاده از سلولهای سلنیوم با کارایی 1٪ در سقف شهر نیویورک در سال 1884 نصب کرد. [34] با این حال ، توسعه فناوری های خورشیدی در اوایل قرن بیستم با توجه به افزایش دسترسی ، اقتصاد و سودمندی زغال سنگ و نفت ، رکود کرد. [35] در سال 1974 تخمین زده می شد که فقط شش خانه خصوصی در کل آمریکای شمالی کاملاً توسط سیستم های انرژی خورشیدی عملکردی گرم یا سرد شده اند. [36] تحریم نفتی 1973 و بحران انرژی 1979 باعث سازماندهی مجدد سیاست های انرژی در سراسر جهان و توجه مجدد به توسعه فن آوری های خورشیدی شد. [37] [38] استراتژی های استقرار بر برنامه های تشویقی مانند برنامه فدرال فتوولتائیک فدرال در ایالات متحده و برنامه آفتاب در ژاپن متمرکز شده است. تلاش های دیگر شامل ایجاد امکانات تحقیقاتی در ایالات متحده (SERI ، اکنون NREL) ، ژاپن (NEDO) و آلمان (Fraunhofer-ISE) بود. [39] بین سالهای 1970 و 1983 نصب سیستم های فتوولتائیک به سرعت رشد کرد ، اما کاهش قیمت نفت در اوایل دهه 1980 رشد فتوولتائیک را از 1984 تا 1996 تعدیل کرد.

باور چیست و چگونه تغییر میکند

دیدگاه ها

هنگامی که مردم از آنچه "ما" اعتقاد دارند صحبت می کنند ، هنگامی که مردم فقط آنچه را که "همه ما" باور دارند ، بیضوی نباشد ، به یک باور جمعی گفته می شود.


اومیل دورکیم ، جامعه شناس ، درباره عقاید جمعی نوشت و پیشنهاد کرد که آنها ، مانند همه "واقعیت های اجتماعی" ، در گروه های اجتماعی "برخلاف اشخاص مختلف" ایجاد شوند. جاناتان دنس اظهار می دارد که "بحث دورکیم درباره اعتقاد جمعی ، هرچند مطرح است ، اما نسبتاً مبهم است". [55]


فیلسوف مارگارت گیلبرت (1942-) از لحاظ تعهد مشترک تعدادی از افراد به عنوان بدن برای پذیرش یک باور خاص ، یک حساب کاربری مرتبط ارائه داده است. طبق این حساب ، افرادی که به طور جمعی چیزی را باور دارند ، لازم نیست شخصاً آن را بطور جداگانه باور کنند. کار گیلبرت در مورد این موضوع ، ادبیات در حال پیشرفت را در بین فلاسفه تحریک کرده است. [سؤال مورد نیاز] یک سؤالی که پیش آمد این است که آیا و چگونه حساب های فلسفی اعتقاد به طور کلی باید نسبت به احتمال اعتقاد جمعی حساس باشند.



فیلسوف جاناتان گلوور هشدار می دهد که سیستم های اعتقادی مانند قایق های کامل در آب هستند. تغییر همه آنها به یکباره بسیار دشوار است (برای مثال ، ممکن است خیلی استرس زا باشد ، یا افراد ممکن است تعصبات خود را بدون تحقق آن حفظ کنند). [52]

جاناتان گلوور (1941-) معتقد است که او و دیگر فیلسوفان باید در شروع گفتگو بین افراد قانون شکرگزاری   با عقاید عمیق و مخالف ، بخصوص اگر خطر خشونت وجود داشته باشد ، نقشی داشته باشند. گلوور همچنین معتقد است که فلسفه می تواند بینش درباره اعتقادات مرتبط با چنین گفتگوهایی ارائه دهد.


گلوور معتقد است که باید باورها را بطور کل نگر در نظر گرفت و هیچ عقیده ای در انزوا در ذهن مؤمن وجود ندارد. هر عقیده همیشه دلالت بر اعتقادات دیگر دارد. [52] گلوور نمونه ای از بیمار مبتلا به بیماری را که به پزشک مراجعه می کند ارائه می دهد ، اما پزشک می گوید که داروی تجویز شده مؤثر نیست. در آن مرحله ، بیمار انعطاف پذیری زیادی در انتخاب چه عقایدی برای حفظ یا رد آن دارد: بیمار می تواند باور کند که پزشک ناسازگار است ، دستیاران پزشک اشتباه کردند ، که بدن خود بیمار به نوعی غیر منتظره است. ، که طب غربی بی اثر است ، یا حتی این که علم غربی کاملاً قادر به کشف حقایق درباره بیماری نیست. [52]


گلوور اظهار داشت که هر کس اگر واقعاً دوست داشته باشد [52] (به عنوان مثال با کمک فرضیه راز موفقیت  های موقت) می تواند به هر اعتقادی ادامه دهد. یک عقیده را می توان ثابت نگه داشت و عقاید دیگر پیرامون آن تغییر می کند. گلوور هشدار می دهد که ممکن است برخی از عقاید کاملاً صریح باور نکنند (به عنوان مثال ، برخی ممکن است متوجه نشوند که آنها دارای سیستم های اعتقادی نژادپرستانه هستند که از کودکی از محیط خود پذیرفته شده اند). گلوور معتقد است که مردم معمولاً درک می کنند که باورها می توانند تغییر کنند و احتمالاً در حدود 12 یا 15 سالگی به تربیت آنها وابسته است. [52]


گلوور تأکید می کند که تغییر باورها دشوار است. او می گوید ممکن است شخص سعی کند اعتقادات خود را در مورد مبانی مطمئن تر (بدیهیات) مانند ساخت خانه جدید بازسازی کند ، اما هشدار می دهد که ممکن است این امر امکان پذیر نباشد. گلوور نمونه ای از رنه دکارت را ارائه می دهد و می گوید: "[دکارت] با اعتقادات بارز یک فرانسوی قرن هفدهم شروع می شود ؛ او سپس با قرعه کشی می کند ، سیستم را دوباره می سازد و به نوعی بسیار شبیه به باورهای یک هفدهم است. فرانسوی پایتخت " از نظر گلوور ، سیستم های اعتقادی مانند خانه ها نیستند بلکه در عوض مانند قایق ها هستند. همانطور که گلوور بیان می کند: "شاید همه چیز به بازسازی نیاز داشته باشد ، اما به ناچار در هر نقطه شما باید به اندازه کافی آن را دست نخورده نگه دارید تا شناور شوید." [52]


پیام نهایی گلور این است که اگر افراد در مورد اعتقادات خود صحبت کنند ، ممکن است روشهای عمیق تر ، مرتبط تر و فلسفی پیدا کنند که در آن اختلاف نظر دارند (مثلاً عقاید کمتر آشکار یا باورهای عمیق تر). گلوور فکر می کند که مردم اغلب از طریق فلسفه موفق به یافتن توافق نامه ها و اجماع می شوند. او می گوید حداقل اگر مردم یکدیگر را تغییر ندهند ، اعتقادات خود را با خیال راحت تری حفظ می کنند و کمتر احتمال دارد که بخاطر عقاید متناقض به جنگ بروند. [52] [56]


فیلسوف انگلیسی ، استفن لاو (1960 - 1960) برخی از سیستمهای اعتقادی (از جمله اعتقاد به هومیوپاتی ، قدرت روانی و آدم ربایی بیگانگان) را "claptrap" توصیف کرده و می گوید که چنین سیستمهای اعتقادی می توانند "مردم" را به سمت خود بکشند و آنها را اسیر کنند. برده های دلپذیر claptrap [...] اگر وارد این کار شوید ، فکر کردن دوباره راه خود را بسیار دشوار خواهد بود. "[57]

آیا حیوانات خانگی به کرونا مبتلا می‌شوند؟

پس از شیوع ویروس کرونا، یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که آیا حیوانات خانگی نیز به این ویروس مبتلا خواهند شد و می‌توانند ناقل آن باشند؟ پس از این که نتیجه آزمایش تعدادی سگ و گربه مثبت اعلام شد، این نگرانی‌ها جدی‌تر شد. اما در روزهای گذشته اعلام شد که یکی از ببرهای باغ وحشی در آمریکا نیز به این ویروس مبتلا شده‌است و پس از آن موج تازه‌ای از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه کرونا و حیوانات و خطر حضور در کنار آن‌ها به راه افتاد.

ویروس کرونا از آن دسته ویروس‌هایی است که قابلیت انتقال بین انسان و حیوان را دارد. ظاهرا این ویروس در شهر نیویورک از یکی از افراد مبتلا به ۳ شیر و ۴ ببر منتقل شده است که نادیا، ببر ۴ ساله‌ای که در چند روز گذشته در صدر خبرها بوده نیز یکی از آن‌هاست. با وجود این که جواب آزمایش این حیوانات مثبت بوده است، اما باغ وحش محل نگه‌داری آن‌ها امید دارد همه آن‌ها کاملا بهبود بیابند.

کرونا و حیوانات خانگی

در حال حاضر، دانشمندان درباره نحوه انتقال این ویروس به اولین انسان مبتلا و همچنین اولین حیوانی که این ویروس را به انسان انتقال داده است، اطلاع دقیقی در اختیار ندارند. در ابتدا تصور می‌شد که بازار ماهی‌فروشان (حیوانات خوراکی و غذاهای دریایی) در شهر ووهان چین منشا انتقال این ویروس به اولین انسان بوده است، اما مطالعاتی که در ماه ژانویه صورت گرفت مشخص کرد که اولین فرد آلوده‌ای که شناسایی شده هیچ تماسی با این بازار نداشته است.

مطالعات دیگر حاکی از آن است که ۹۹ درصد ژنوم ویروس موجود در بدن بیماران مبتلا به کووید-۱۹ با ژنوم یافت شده از آن در پنگولین مشابه است. پنگولین نوعی مورچه‌خوار است که طبق اعلام بنیاد حیات‌ وحش جهانی، پرفروش‌ترین پستان‌دار در آسیا به شمار می‌آید. آن‌گونه که در نتایج این تحقیقات ذکر شده است، احتمالا پنگولین این ویروس را از خفاش‌ها به انسان انتقال داده است. تحلیل‌های ابتدایی از شباهت ۹۶ درصدی ژنوم کرونا ویروس یافت شده در انسان با ویروس موجود در بدن خفاش‌ها حکایت دارند که عامل انتقال دو بیماری SARS و MERS نیز شناخته می‌شوند.

طبق اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا، با وجود این که این ویروس با انتقال از یک گونه جانوری به گونه دیگر باعث ایجاد یک خطر همه‌گیر (پاندمیک) در جهان شده است؛ انتقال میان‌جانوری و گسترش آن به این روش چندان رایج نیست. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، تا کنون هیچ‌ مدرکی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از حیوانات خانگی به یک انسان در هیچ‌ نقطه‌ای از دنیا مشاهده نشده است. علی‌رغم این اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی، برخی از گروه‌های مدافع حیوانات ابراز نگرانی کرده‌اند که ترس از حیوانات خانگی افرادی که به کووید-۱۹ مبتلا هستند باعث گمراهی شود و بسیاری از این حیوانات در جامعه رها شوند و یا با آن‌ها بد رفتاری شود.

تا به‌حال موارد نادری از سگ‌ها و گربه‌های خانگی آلوده به ویروس کرونا کشف شده‌اند که پس از ابتلای صاحبان‌شان به کرونا، نتایج آزمایش این حیوانات نیز مثبت اعلام شده است. در ماه فوریه نتیجه آزمایش یک سگ پامرانین تقریبا مثبت اعلام شد و این حیوان در ماه مارس از دنیا رفت. اما طبق گزارش South China Morning Post، ممکن است علت مرگ این سگ سن بالای او بوده باشد. پس از آن، یک سگ دو ساله از نوع ژرمن شپرد نیز در هنگ کنگ یافت شد که پس از آزمایش مثبت صاحبش، مشخص شد این حیوان هم به ویروس کرونا آلوده شده است. اما در کمال تعجب، جواب آزمایش سگ دیگری که در این خانه زندگی می‌کند منفی اعلام شده و او سالم است.

کیس‌های حیوانی آلوده در هنگ کنگ به این دو مورد ختم نشده‌اند و یک گربه نیز در این منطقه به کرونا مبتلا شده است. اما گربه دیگری که در خبرها به آن اشاره شده در کشور بلژیک قرار دارد و طبق اعلام سرویس دامپزشکی ملی این کشور، تا کنون علائمی از بیماری‌های گوارشی و تنفسی را از خود نشان داده است.

کرونا و حیوانات خانگی

طبق مطالعات انجام شده در چین، احتمالا گربه‌ها نسبت به سگ‌ها بیشتر مستعد دریافت ویروس کرونا هستند. در این تحقیق گربه‌های خانگی مبتلا به کووید-۱۹ که نمونه‌هایی از ویروس را در بینی خود داشتند در کنار گربه‌هایی که سالم بودند قرار داده شدند. مدتی بعد، محققان متوجه شدند که گربه‌های سالم نیز به این ویروس آلوده شده‌اند و احتمالا انتقال ویروس از طریق قطرات تنفسی صورت گرفته است. انتقال ویروس کرونا از طریق قطرات تنفسی دقیقا همان روش رایج انتقال آن در میان انسان‌هاست که عمدتا از طریق عطسه و سرفه فرد آلوده صورت می‌گیرد.

در تحقیق مشابهی سگ‌ها نیز مورد آزمایش قرار گرفتند و آن‌گونه که انتظار می‌رفت، مقاومت آن‌ها بیشتر بود و انتقال از یک سگ به سگ دیگر اتفاق نیفتاد. اما اگر نگران این مورد هستید که گربه خانگی شما عامل انتقال ویروس باشد، باید اعلام کنیم که تا زمان نگارش این مطلب هیچ مدرکی از پخش میزان کافی ویروس از سوی گربه برای آلوده کردن یک انسان یافت نشده است. البته توجه داشته باشید که به دلیل جدید و ناشناخته بودن ویروس کرونا، اطلاعات ما درباره این ویروس کامل نیست و ممکن است در آینده یافته‌های جدیدی کشف شوند که دانسته‌های فعلی را نقض کنند. بنابراین، احتیاط و رعایت موارد بهداشتی توصیه شده از سوی مراجع رسمی همچون سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس عاقلانه‌ترین کار ممکن است.

لیندا سایف، ویروس شناس دانشگاه ایالتی اوهایو در مصاحبه با نشریه Nature گفته است که باید با تردید به نتایج حاصل از این آزمایش‌ها نگریست؛ زیرا تعاملات روزمره میان انسان و حیوانات خانگی در این آزمایش‌ها در نظر گرفته نشده است.

بر اساس توصیه CDC (مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا) اگر فردی به ویروس کرونا آلوده شده است، باید از بغل کردن، بوسیدن، رابطه نزدیک و تقسیم کردن غذای خود با حیوانات خانگی خودداری کند تا از انتقال ویروس به حیوان جلوگیری شود. در چنین شرایطی، بهتر است از افراد سالم خواسته شود تا مراقبت از حیوان را بر عهده بگیرند. اما اگر خود شخص بیمار مجبور است از آن مراقبت کند، باید قبل و بعد از تماس با حیوان دست‌های خود را با دقت و طبق اصول بهداشتی بشوید. همچنین، اگر شخصی فکر می‌کند نشانه‌های ابتلا به ویروس را دارد، اما هنوز آزمایش نداده یا منتظر اعلام جواب آزمایش خود است؛ باید موارد ذکر شده را رعایت کند. استفاده از ماسک در هنگام مواجه شدن با حیوانات خانگی نیز یکی از توصیه‌های انجمن دامپزشکی آمریکا برای افراد بیمار است.

به دلیل تفاوت عمر ویروس کرونا روی سطوح مختلف، این احتمال وجود دارد که دوستان پشمالوی ما بدون ابتلا به ویروس، آن را در موهای خود حمل کنند. اما تا الان تحقیقات درباره دوام ویروس روی سطوح به مواردی مانند پلاستیک، مقوا و کارتن، فلز و کاغذ خلاصه می‌شود و تحقیقی بر روی موی بدن حیوانات انجام نشده است. با توجه به اعلام انجمن دامپزشکی آمریکا، معمولا بقا و گسترش ویروس از فردی به فرد دیگر از طریق سطوح دارای خلل و فرج مانند مو یا خز سخت‌تر است؛ زیرا احتمال گرفتار شدن ویروس در حفره‌های آن مواد بیشتر خواهد بود.

CDC اعلام کرده است هر حیوانی می‌تواند حامل ذرات و اجرام ریزی باشد که باعث بیماری انسان شوند؛ پس چه بیماری همه‌گیری وجود داشته باشد و چه وجود نداشته باشد، بهتر است قبل و بعد از تماس با حیوان، غذایش و یا فضولاتش دست‌های خود را بشوییم.

در پایان، ذکر این نکته لازم است که همان‌گونه که در این دوران از اعضای خانواده و عزیزان خود مراقبت می‌کنیم، نباید فراموش کنیم که حیوانات خانگی نیز در طول این بحران به حمایت و مراقبت نیاز دارند. رعایت نکات ایمنی همچون حفظ فاصله ضروری و استفاده از ابزارهای مراقبتی مانند ماسک در هنگام تماس با حیوانات موجب می‌شود علاوه بر سلامت خود، از سلامتی آن‌ها نیز مراقبت کنیم.

منبع: The Verge

آموزش بازاریابی اینترنتی از 0 تا 1000

روابط عمومی آنلاین
تبلیغات ویدیویی - این نوع تبلیغات از نظر وسایل دیجیتال / آنلاین تبلیغاتی است که به عنوان مثال در فیلم های آنلاین پخش می شود. ویدئوهای یوتیوب. این نوع بازاریابی با گذشت زمان شاهد افزایش محبوبیت بوده است. آموزش بازاریابی اینترنتی  [58] تبلیغات ویدئویی آنلاین معمولاً از سه نوع تشکیل شده است: تبلیغات قبل از رول که قبل از تماشای فیلم پخش می شود ، تبلیغات Mid-Roll که در طول فیلم پخش می شوند ، یا تبلیغات Post-Roll که بعد از تماشای فیلم پخش می شوند. [59] نشان داده شد که تبلیغات پس از رول ، در مقایسه با سایر انواع ، از شناخت بهتر برندها برخوردار هستند ، جایی که به عنوان "هماهنگی آگهی-زمینه / عدم تناقض نقش مهمی در تقویت یادآوری تبلیغات بازی می کند". [58] به دلیل توجه انتخابی بینندگان ، احتمال عدم دریافت پیام وجود دارد. [60] مهمترین مزیت تبلیغات ویدیویی این است که تجربه مشاهده فیلم را مختل می کند و بنابراین در تلاش برای جلوگیری از آنها مشکل وجود دارد. نحوه تعامل مصرف کننده با تبلیغات ویدئویی آنلاین می تواند به سه مرحله برسد: توجه ، توجه و تصمیم گیری رفتاری قبل. این تبلیغات افزایش بازدید  آنلاین گزینه ها و گزینه های تجاری و تجاری را می دهد. اینها شامل طول ، موقعیت ، محتوای ویدئویی مجاور هستند که همگی به طور مستقیم بر اثربخشی زمان تبلیغات تولیدی تأثیر می گذارند ، [58] بنابراین دستکاری این متغیرها نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت. طول مدت تبلیغات نشان داده شده است که بر حافظه تأثیر می گذارد ، در حالی که مدت زمان طولانی منجر به افزایش شناخت برند شد. [58] این نوع از تبلیغات به دلیل ماهیت قطع شدن بیننده ، به احتمال زیاد ممکن است مصرف کننده احساس کند که تجربه آنها قطع شده یا مورد هجوم واقع شده است و باعث ایجاد درک منفی از برند می شود. [58] این تبلیغات نیز برای به اشتراک گذاشتن بینندگان در دسترس است و بر جذابیت این بستر می افزاید. اشتراک این فیلم ها را می توان با نسخه آنلاین کلمه از طریق بازاریابی دهان برابر کرد ، و تعداد افراد قابل دسترسی را افزایش داد. [62] اشتراک فیلم ها شش نتیجه متفاوت ایجاد می کند: این عبارتند از "لذت ، محبت ، شمول گریزی ، فرار ، آرامش و کنترل". [58] همچنین ، فیلم هایی که دارای ارزش سرگرمی هستند به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شوند ، اما لذت بیشترین انگیزه برای پخش فیلم ها است. ایجاد یک روند "ویروسی" از میزان انبوه تبلیغات مارک ها می تواند نتیجه تبلیغات ویدیویی آنلاین را چه نتیجه مثبت و چه نتیجه منفی به حداکثر برساند.
دستیابی به یک شرکت برای مصرف کنندگان و ایجاد یک مدل ارتباطی دو طرفه بسیار مهم است ، زیرا بازاریابی دیجیتال به مصرف کنندگان امکان می دهد تا در سایت مستقر در جامعه یا مستقیماً از طریق ایمیل به شرکت بازگردند. شرکت ها باید با استفاده از چندین شکل کانال و استفاده از راهکارهای تبلیغاتی مربوط به مصرف کننده هدف خود و همچنین بازاریابی دهان به دهان ، این رابطه ارتباط طولانی مدت را جستجو کنند. [30]

خود تنظیم
کد ICC قوانینی یکپارچه دارد که در ارتباط با بازاریابی با استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتالی در طول راهنمایی ها اعمال می شود. همچنین یک بخش کاملاً به روز شده در رابطه با موضوعات خاص تکنیک ها و سیستم عامل های رسانه تعاملی دیجیتال وجود دارد. خود تنظیم مقررات مربوط به استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتال شامل موارد زیر است:

مکانیسم های شفاف و شفاف برای مصرف کنندگان این امکان را دارند که داده های خود را برای اهداف تبلیغاتی یا بازاریابی جمع آوری نکنند.
نشانه های واضح مبنی بر اینکه یک سایت شبکه های اجتماعی تجاری است و تحت کنترل یا نفوذ یک بازاریاب است.
محدودیت ها به گونه ای تنظیم شده اند که بازاریابان فقط وقتی ارتباط مستقیمی برقرار می کنند که باور کنند مصرف کننده علاقه ای به آنچه ارائه می شود وجود دارد ، مستقیماً ارتباط برقرار می کنند.
احترام به قوانین و معیارهای رفتار تجاری قابل قبول در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های بازاریابی تنها در مواردی که انجمن یا سایت به روشنی تمایل خود را برای دریافت آنها نشان داده است.
توجه و حمایت ویژه از کودکان. [63]