روابط عمومی آنلاین
تبلیغات ویدیویی - این نوع تبلیغات از نظر وسایل دیجیتال / آنلاین تبلیغاتی است که به عنوان مثال در فیلم های آنلاین پخش می شود. ویدئوهای یوتیوب. این نوع بازاریابی با گذشت زمان شاهد افزایش محبوبیت بوده است.
آموزش بازاریابی اینترنتی [58] تبلیغات ویدئویی آنلاین معمولاً از سه نوع تشکیل شده است: تبلیغات قبل از رول که قبل از تماشای فیلم پخش می شود ، تبلیغات Mid-Roll که در طول فیلم پخش می شوند ، یا تبلیغات Post-Roll که بعد از تماشای فیلم پخش می شوند. [59] نشان داده شد که تبلیغات پس از رول ، در مقایسه با سایر انواع ، از شناخت بهتر برندها برخوردار هستند ، جایی که به عنوان "هماهنگی آگهی-زمینه / عدم تناقض نقش مهمی در تقویت یادآوری تبلیغات بازی می کند". [58] به دلیل توجه انتخابی بینندگان ، احتمال عدم دریافت پیام وجود دارد. [60] مهمترین مزیت تبلیغات ویدیویی این است که تجربه مشاهده فیلم را مختل می کند و بنابراین در تلاش برای جلوگیری از آنها مشکل وجود دارد. نحوه تعامل مصرف کننده با تبلیغات ویدئویی آنلاین می تواند به سه مرحله برسد: توجه ، توجه و تصمیم گیری رفتاری قبل. این تبلیغات
افزایش بازدید آنلاین گزینه ها و گزینه های تجاری و تجاری را می دهد. اینها شامل طول ، موقعیت ، محتوای ویدئویی مجاور هستند که همگی به طور مستقیم بر اثربخشی زمان تبلیغات تولیدی تأثیر می گذارند ، [58] بنابراین دستکاری این متغیرها نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت. طول مدت تبلیغات نشان داده شده است که بر حافظه تأثیر می گذارد ، در حالی که مدت زمان طولانی منجر به افزایش شناخت برند شد. [58] این نوع از تبلیغات به دلیل ماهیت قطع شدن بیننده ، به احتمال زیاد ممکن است مصرف کننده احساس کند که تجربه آنها قطع شده یا مورد هجوم واقع شده است و باعث ایجاد درک منفی از برند می شود. [58] این تبلیغات نیز برای به اشتراک گذاشتن بینندگان در دسترس است و بر جذابیت این بستر می افزاید. اشتراک این فیلم ها را می توان با نسخه آنلاین کلمه از طریق بازاریابی دهان برابر کرد ، و تعداد افراد قابل دسترسی را افزایش داد. [62] اشتراک فیلم ها شش نتیجه متفاوت ایجاد می کند: این عبارتند از "لذت ، محبت ، شمول گریزی ، فرار ، آرامش و کنترل". [58] همچنین ، فیلم هایی که دارای ارزش سرگرمی هستند به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شوند ، اما لذت بیشترین انگیزه برای پخش فیلم ها است. ایجاد یک روند "ویروسی" از میزان انبوه تبلیغات مارک ها می تواند نتیجه تبلیغات ویدیویی آنلاین را چه نتیجه مثبت و چه نتیجه منفی به حداکثر برساند.
دستیابی به یک شرکت برای مصرف کنندگان و ایجاد یک مدل ارتباطی دو طرفه بسیار مهم است ، زیرا بازاریابی دیجیتال به مصرف کنندگان امکان می دهد تا در سایت مستقر در جامعه یا مستقیماً از طریق ایمیل به شرکت بازگردند. شرکت ها باید با استفاده از چندین شکل کانال و استفاده از راهکارهای تبلیغاتی مربوط به مصرف کننده هدف خود و همچنین بازاریابی دهان به دهان ، این رابطه ارتباط طولانی مدت را جستجو کنند. [30]
خود تنظیم
کد ICC قوانینی یکپارچه دارد که در ارتباط با بازاریابی با استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتالی در طول راهنمایی ها اعمال می شود. همچنین یک بخش کاملاً به روز شده در رابطه با موضوعات خاص تکنیک ها و سیستم عامل های رسانه تعاملی دیجیتال وجود دارد. خود تنظیم مقررات مربوط به استفاده از رسانه های تعاملی دیجیتال شامل موارد زیر است:
مکانیسم های شفاف و شفاف برای مصرف کنندگان این امکان را دارند که داده های خود را برای اهداف تبلیغاتی یا بازاریابی جمع آوری نکنند.
نشانه های واضح مبنی بر اینکه یک سایت شبکه های اجتماعی تجاری است و تحت کنترل یا نفوذ یک بازاریاب است.
محدودیت ها به گونه ای تنظیم شده اند که بازاریابان فقط وقتی ارتباط مستقیمی برقرار می کنند که باور کنند مصرف کننده علاقه ای به آنچه ارائه می شود وجود دارد ، مستقیماً ارتباط برقرار می کنند.
احترام به قوانین و معیارهای رفتار تجاری قابل قبول در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های بازاریابی تنها در مواردی که انجمن یا سایت به روشنی تمایل خود را برای دریافت آنها نشان داده است.
توجه و حمایت ویژه از کودکان. [63]