کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

صفحه اول گوگل

استفاده از یک عنوان واحد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.

از عناوین مختصر اما توصیفی استفاده کنید


عناوین می توانند کوتاه و آموزنده باشند. اگر عنوان خیلی صفحه اول گوگل  طولانی است یا در غیر این صورت کمتر به نظر می رسد ، ممکن است Google تنها بخشی از آن یا بخشی را نشان دهد که به طور خودکار در نتیجه جستجو ایجاد می شود. همچنین ممکن است Google بسته به درخواست کاربر یا دستگاه مورد استفاده برای جستجو عناوین مختلفی را نشان دهد.


اجتناب کردن:


استفاده از عناوین بسیار طولانی برای کاربران بی فایده است.

کلمات کلیدی غیر ضروری را در برچسب های عنوان خود پر کنید.

از برچسب متا "توضیحات" استفاده کنید

توضیحات متا توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به Google و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند برچسب <title> ، تگ meta توضیحات در قسمت <head> سند HTML شما قرار می گیرد.


قطعه HTML نشانگر توضیحات <meta>


شایستگی های برچسب های توضیحات چیست؟

توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است Google از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم "ممکن است" زیرا ممکن است Google در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که Google نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. وبلاگ مرکزی Webmaster دارای پست های آموزنده ای در مورد بهبود قطعه های دارای متن توضیحات بهتر 18 و قطعه های بهتر برای کاربران شما 19 است. همچنین یک مقاله مفید مرکز راهنما در مورد نحوه ایجاد عناوین خوب و قطعه قطعه20 داریم.


نمونه نتیجه جستجوی پیوند آبی ساده برای "کارت های بیس بال"


بهترین روشها

به طور خلاصه محتوای صفحه را خلاصه کنید


در صورتی که توضیحات متا توضیحات شما را به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ببینند ، توضیحی بنویسید که هم باعث آگاهی و علاقه کاربران شود. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، ما توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که جستجو می کنند ، می توانند قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده کنند). کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.


اجتناب کردن:


نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.

با استفاده از توضیحات عمومی مانند "این یک صفحه وب" یا "صفحه در مورد کارت های بیس بال" است.

توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.

کپی و جایگذاری کل محتوای سند در برچسب توضیحات.

برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید


داشتن یک برچسب توضیحات متفاوت برای هر صفحه به کاربران و Google کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما داشته باشند (برای مثال ، جستجوهایی با استفاده از سایت: عملگر). اگر سایت شما دارای هزاران یا حتی میلیون ها صفحه باشد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.