چگونه می توانم یک تجارت آنلاین راه اندازی کنم؟ داستان واقعی من برای 5 سال کار در اینترنت. شما چه دام هایی را انتظار دارید؟ کاری که باید انجام دهید و جایی که حتی لازم نیست در آن دخالت کنید ، فقط ضرر می کنید.
با سلام ، خوانندگان عزیز و بازدید کنندگان تصادفی این وبلاگ!
در این مقاله من داستان خود را در مورد کار در اینترنت ، چگونگی از دست دادن یک میلیون روبل و آنچه واقعاً باید انجام دهید ، بیان خواهم کرد.
این مقاله به ویژه برای مبتدیانی که فقط می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند یا تازه شروع به کار کرده اند ، اما موفقیت چندانی ندارند و نمی توانند تصمیم بگیرند که در کدام سمت تجارت کنند ، بسیار مفید است.
آیا از ورود به تجارت اینترنتی پشیمانم؟
البته که نه.
از چه پشیمانم؟
این واقعیت که من وقت زیادی را از دست دادم به دنبال هدیه دادن بودم ، یک دکمه loot همانطور که در زبان عامیانه Mangymaker معمول است ، در حالی که تمام کاری که شما باید انجام می دادید کار در اینترنت بود!
برای اولین بار در زندگی خود ، حدود 10 سال پیش در سال 2007 ، به کسب درآمد از اینترنت فکر کردم. همزمان با ظهور اینترنت در رایانه من. تعداد وب سایت های موجود در شبکه جهانی وب به مراتب کمتر از تعداد کنونی بود که تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد درآمد آنها وجود ندارد. به یاد دارم نوعی وب سایت پیدا کردم که با آگهی ها و تیزرها (تبلیغات) آویزان است و روی آن یک درخت کریسمس قرار دارد. من پیوندی به دلار (خدمات پستی) موجود در آن حفر کردم. من آنجا ثبت نام کردم و کیف پول الکترونیکی درست کردم.
من این سایت و همه سایتهایی را که در زمینه اختصاص تبلیغات (بیشتر از اطلاعات) بازدید کرده ام ، به یاد می آورم. جالب ترین نکته این است که ابتلا به ویروس در چنین تبلیغاتی آسان تر از آن است که نیست.
من صفحات را مرور کردم ، روی تبلیغات کلیک کردم ، هنوز هم می توانم چند سنت درآمد کسب کنم.
از این کار حوصله ام سر رفته است.
برای چند سال فراموش کردم که در اینترنت کار کنم.
چه کاری انجام داده اید؟
بازی های آنلاین انجام داد. من 3 سال موفق به از دست دادن یک نفر شدم. وقت زیادی را از دست داده اید ... اما چگونه آن را از دست داده اید؟
در این بازی با دختری آشنا شدم که بعداً همسر من شد و امروز نیز با هم هستیم ، گرچه دیگر در خانواده دو نفر نیستیم ، بلکه سه نفر هستیم ؛).
روح ماجراجویی در تمام این 2 سال مرا ترک نکرده است.
بعد از 2 سال با یک میله ماهیگیری قدرت جدید با پول واقعی به اینترنت برگشتم.
من دوباره شروع کردم به جستجوی سایت های کلیکی. من کل زرادخانه موجود را در آن زمان امتحان کردم.
من Seosprint را بیشتر دوست داشتم. من روی آن کار کرده ام
در طول روز 50-100 روبل درآمد داشتم ، پس چه چیزی نبود بلکه پول بود.
اتفاقاً ، یک سال پیش ، در سال 2016 ، من نه به عنوان یک مجری ، بلکه به عنوان یک تبلیغ کننده و معرفی کننده به او بازگشتم.
چرا من آنجا کار نمی کنم؟
هیچ وقت نیست و روزی صد روبل الان برای من جالب نیست.
روی Seosorint کلیک کردم ، حوصله ام سر رفت. و سایت خود پر از تبلیغات برای "درآمد واقعی" از 5-10 هزار روبل در ماه است.
آن وقت چه فکرهایی وجود داشت؟
من تقریباً نابغه ام! مردم ده ها هزار روبل در اینترنت کسب می کنند و من برای یک سکه کار می کنم!
من به اندازه کافی "مواد طبقه بندی شده منحصر به فرد FSB از یک استاد راهنما" را خواندم و دیدم. دوازده بار باهوش تر شدم ، فهمیدم زمان بازیگری فرا رسیده است!
چه چیزی را "به ویژه با ارزش" یاد گرفتم و درک کردم؟
نیازی نیست که در اینترنت کار کنید ، همه کارهای لیوان مکش باید سرمایه گذاری شود.
بهترین درآمد مسئولیت است ، ما می نشینیم و پول می رود ، شما به یاد دارید ، درست است؟ پول حتی اگر موجود نباشد باید کار کند).
من به یاد می آورم که شروع به تجارت کردم ... بازی های پول را برداشت کردم
خوب چرا - عالی است! من هزار سرمایه گذاری کردم - دیگری ، یک ماه بعد - دیگری ، پول سرمایه گذاری شده را بیرون آورد و سپس شما تمام زندگی خود را از آنجا پول خواهید گرفت! به طور کلی ، پس من احساس می کردم (وارن بافت).
"بک لینک" یکی از کلمات پر کاربرد در دنیای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.
بسیاری از وبلاگ نویسان که به تازگی یک وبلاگ یا یک وب سایت راه اندازی کرده اند ، اغلب در درک معنای اصطلاح "بک لینک" تلاش می کنند.
در این پست ، من امیدوارم که بتوانم درک درستی از بک لینک ها ، چرا برای سئو سایت ضروری است و چرا برای موفقیت آنلاین شما مهم است ، ارائه دهم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بک لینک های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و چگونه آنها را برای سایت خود به دست بیاورید.
بیا شروع کنیم…
پیوندها پیوندهای ورودی به یک صفحه وب هستند.
وقتی یک صفحه وب به هر صفحه دیگری پیوند می یابد ، به آن پیوند برگشتی گفته می شود. در گذشته ، لینک دادن معیار اصلی رتبه بندی یک صفحه وب بود. یک صفحه با تعداد زیادی بک لینک در تمام موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل رتبه بالاتری دارد. این هنوز تا حدود زیادی درست است.
در اینجا واژه نامه ای از اصطلاحات رایج مربوط به بک لینک است که باید بدانید:
آبمیوه پیوند: وقتی یک صفحه وب به هر یک از مقالات شما یا صفحه اصلی وب سایت شما پیوند می دهد ، "آب پیوند" را منتقل می کند. این آب لینک به رتبه بندی مقاله کمک می کند ، و همچنین اعتبار دامنه را بهبود می بخشد. به عنوان یک وبلاگ نویس ، می توانید با استفاده از برچسب عدم دنبال کردن ، از انتقال آب پیوند جلوگیری کنید.
No-Follow Link: وقتی وب سایت به وب سایت دیگری پیوند می یابد ، اما پیوند دارای برچسب عدم دنباله است ، آن پیوند آب پیوند را نمی دهد. پیوندهای عدم پیگیری در مورد رتبه بندی یک صفحه مفید نیستند زیرا هیچ مشکلی ندارند. به طور کلی ، یک مدیر وب هنگام اتصال به یک سایت غیر قابل اعتماد از برچسب عدم دنباله استفاده می کند.
پیوند Do-Follow: به طور پیش فرض ، تمام پیوندهایی که به پست وبلاگ اضافه می کنید پیوندهای do-follow و این پیوند عبور دهنده هستند.
Linking Root Domains: این به تعداد بک لینک هایی است که از یک دامنه منحصر به فرد به وب سایت شما وارد می شوند. حتی اگر وب سایتی ده بار به وب سایت شما پیوند داده باشد ، فقط به عنوان یک دامنه ریشه لینک شده در نظر گرفته می شود.
پیوندهای با کیفیت پایین: پیوندهای با کیفیت پایین پیوندهایی هستند که از سایت های برداشت شده ، سایت های خودکار ، سایت های اسپم یا حتی سایت های پورنو می آیند. چنین پیوندهایی بیش از سود به ضرر آنها است. این یکی از دلایلی است که باید هنگام خرید بک لینک دقت کنید.
پیوندهای داخلی: پیوندهایی که از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه می روند پیوندهای داخلی نامیده می شوند. از این فرایند به عنوان پیوند داخلی یا پیوند داخلی یاد می شود.
Anchor Text: نوشتاری که برای پیوندهای پیوندی استفاده می شود Anchor Text نامیده می شود. وقتی سعی می کنید برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، بک لینک های Anchor Text عالی عمل می کنند.
16 آگوست 2020 / توسط Harsh Agrawal / 150 نظر
بک لینک
"بک لینک" یکی از کلمات پر کاربرد در دنیای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.
بسیاری از وبلاگ نویسان که به تازگی یک وبلاگ یا یک وب سایت راه اندازی کرده اند ، اغلب در درک معنای اصطلاح "بک لینک" تلاش می کنند.
در این پست ، من امیدوارم که بتوانم درک درستی از بک لینک ها ، چرا برای سئو سایت ضروری است و چرا برای موفقیت آنلاین شما مهم است ، ارائه دهم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بک لینک های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و چگونه آنها را برای سایت خود به دست بیاورید.
بیا شروع کنیم…
پیوندها پیوندهای ورودی به یک صفحه وب هستند.
وقتی یک صفحه وب به هر صفحه دیگری پیوند می یابد ، به آن پیوند برگشتی گفته می شود. در گذشته ، لینک دادن معیار اصلی رتبه بندی یک صفحه وب بود. یک صفحه با تعداد زیادی بک لینک در تمام موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل رتبه بالاتری دارد. این هنوز تا حدود زیادی درست است.
در اینجا واژه نامه ای از اصطلاحات رایج مربوط به بک لینک است که باید بدانید:
آبمیوه پیوند: وقتی یک صفحه وب به هر یک از مقالات شما یا صفحه اصلی وب سایت شما پیوند می دهد ، "آب پیوند" را منتقل می کند. این آب لینک به رتبه بندی مقاله کمک می کند ، و همچنین اعتبار دامنه را بهبود می بخشد. به عنوان یک وبلاگ نویس ، می توانید با استفاده از برچسب عدم دنبال کردن ، از انتقال آب پیوند جلوگیری کنید.
No-Follow Link: وقتی وب سایت به وب سایت دیگری پیوند می یابد ، اما پیوند دارای برچسب عدم دنباله است ، آن پیوند آب پیوند را نمی دهد. پیوندهای عدم پیگیری در مورد رتبه بندی یک صفحه مفید نیستند زیرا هیچ مشکلی ندارند. به طور کلی ، یک مدیر وب هنگام اتصال به یک سایت غیر قابل اعتماد از برچسب عدم دنباله استفاده می کند.
پیوند Do-Follow: به طور پیش فرض ، ساخت بک لینک تمام پیوندهایی که به پست وبلاگ اضافه می کنید پیوندهای do-follow و این پیوند عبور دهنده هستند.
Linking Root Domains: این به تعداد بک لینک هایی است که از یک دامنه منحصر به فرد به وب سایت شما وارد می شوند. حتی اگر وب سایتی ده بار به وب سایت شما پیوند داده باشد ، فقط به عنوان یک دامنه ریشه لینک شده در نظر گرفته می شود.
پیوندهای با کیفیت پایین: پیوندهای با کیفیت پایین پیوندهایی هستند که از سایت های برداشت شده ، سایت های خودکار ، سایت های اسپم یا حتی سایت های پورنو می آیند. چنین پیوندهایی بیش از سود به ضرر آنها است. این یکی از دلایلی است که باید هنگام خرید بک لینک دقت کنید.
پیوندهای داخلی: پیوندهایی که از یک صفحه به رذ ساخت بک لینک صفحه دیگر در همان دامنه می روند پیوندهای داخلی نامیده می شوند. از این فرایند به عنوان پیوند داخلی یا پیوند داخلی یاد می شود.
Anchor Text: نوشتاری که برای پیوندهای پیوندی ساخت بک لینک استفاده می شود Anchor Text نامیده می شود. وقتی سعی می کنید برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، بک لینک های Anchor Text عالی عمل می کنند.
مطالب صفحه
مزایای بک لینک در سئو:
1. رتبه بندی ساخت بک لینک ارگانیک ساخت بک لینک را بهبود می بخشد
2. نمایه سازی سریعتر
3. مراجعه به ترافیک
نحوه شروع به گرفتن بک لینک:
1. مقالات عالی بنویسید
2. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
3. بک لینک های رقبا را تکرار کنید
4. پیوند ساختمان شکسته
5. ارسال به دایرکتوری های وب
مزایای بک لینک در سئو:
مزایای بک لینک
قبل از اینکه در مورد مزایای بک لینک صحبت کنم ، باید بدانید که در چند سال گذشته در مورد بک لینک چیزهای زیادی تغییر کرده است.
زمانی بود که حتی لینک های بی کیفیت ساخت بک لینک در رتبه بندی یک سایت کمک می کردند. اما از زمانی که گوگل الگوریتم Penguin خود را راه اندازی کرد ، کل زمینه لینک دهی مجدد تغییر کرده است.
داشتن بک لینک از سایت های با ساخت بک لینک کیفیت مهم است و این بک لینک ها باید متن دار باشند. اگر به عنوان مثال سایتی در مورد ماهی دارید و در حال ایجاد پیوندهایی از سایت های دیگر درباره میمون ها هستید ، این پیوندها هیچ فایده ای نخواهد داشت. هدف شما باید گرفتن لینک از سایت های معتبر و مرتبط باشد.
حال بیایید نگاهی بیندازیم که چرا ساخت بک لینک ایجاد لینک برای سایت شما برای شما مهم است:
1. رتبه بندی ارگانیک را بهبود می بخشد
بک لینک ها در گرفتن رتبه بندی بهتر موتور جستجو کمک می کنند.
نکته مهم: "SERP" به معنای صفحه نتایج موتور جستجو است. این عکس صفحه فقط نشان دهنده آنچه مردم در Google می بینند است.
در اینجا مثالی است.
عنوان "پیوندهای جستجوگرها SEO" را انتخاب کنید.
اگر من این عبارت جستجو را وارد SEMRush SERP analysis (یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی) کنم ، می بینم که در بسیاری از صفحات با رتبه بالا تعداد زیادی بک لینک وجود دارد:
اگر به دنبال یادگیری ساخت بک لینک هستید حتما اینجا کلیک کنید تا شما را با آموزش ساخت بک لینک آشنا کنیم
اگر محتوای شما از سایت های دیگر پیوند می گیرد ، آن محتوا به طور طبیعی در نتایج جستجو بالاتر می رود. اگر اینگونه نباشد ، باید فعالانه عمل کنید و آنها را بسازید.
هدف شما باید ایجاد پیوند به پستها / صفحات منفرد همراه با موارد منتهی به صفحه اصلی شما باشد.
2. نمایه سازی سریعتر
ربات های موتور جستجو با دنبال کردن لینکهای موجود در صفحات وب موجود ، صفحات وب جدید را کشف می کنند. فقط وقتی سایت شما را کشف کنند ، می توانند به طور موثری سایت شما را بخزند.
اگر بک لینک ندارید ، برای ربات های موتور جستجو دشوار است که سایت خود را پیدا کنند. به خصوص برای یک وب سایت جدید ، مهم است که بک لینک دریافت کنید زیرا آنها به کشف و نمایه سازی سریع سایت شما کمک می کنند.
3. مراجعه به ترافیک
یکی از مزایای اصلی بک لینک این است که به دریافت ترافیک مراجعه کمک می کند. اساساً ، شخصی که در حال خواندن یک پست است ممکن است بر روی پیوندهای موجود در پست کلیک کند تا درباره موضوع مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کند.
از آنجایی که افراد داوطلبانه روی پیوندها کلیک می کنند ، معمولاً بیشتر مورد هدف قرار می گیرند و احتمالاً سریعتر صفحه را ترک می کنند (معروف به موش صحرایی کم پرش) ه)
معمولاً ترافیک ارجاع هدف گذاری می شود و نرخ پرش کمی دارد.
بیاموزید: متن لنگر چیست و اهمیت سئوی متن لنگرفته چیست؟
نحوه شروع به گرفتن بک لینک:
بنابراین اکنون متوجه شدید که اصطلاح "بک لینک" در ارتباط با سئو و اهمیت آن چیست. بیایید اکنون چند روش ساده برای به دست آوردن بک لینک جدید بیاموزیم:
یک واقعیت مهم که باید در مورد SEO backlink بخاطر بسپارید این است که تعداد بک لینک ها مهم نیست بلکه کیفیت بک لینک ها مهم است.
اگر از برخی خدمات پولی برای دریافت پیوند به سایت خود استفاده می کنید ، احتمالاً توسط الگوریتم Google Penguin مجازات خواهید شد.
بنابراین این س theال وجود دارد:
برخی از راه های دریافت بک لینک با کیفیت برای وبلاگ شما چیست؟
مقالات عالی بنویسید
از روش لینک سازی شکسته استفاده کنید
تکرار بک لینک های رقبا
مقالات سنگ بنای ایجاد کنید (مقالات Piller)
وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
ارسال به دایرکتوری های وب
بخوانید: 101 راه برای ایجاد بک لینک
1. مقالات عالی بنویسید
اگر می خواهید افراد به شما پیوند دهند ، باید برای آنها دلیل بیاورید. و بهترین دلیل یک مقاله عالی است.
اگر محتوای شما مفید و لذت بخش باشد ، مردم خوشحال می شوند که به آن پیوند دهند.
چگونه مقاله عالی ایجاد می کنید؟
در اینجا چند نکته برای شروع وجود دارد:
مشکل را حل کنید. بیشتر افراد محتوا را می خوانند زیرا به دنبال راه حل هستند. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً مشکل را بیان کرده و نحوه حل آن را به آنها بیاموزید.
خواندن مطالب خود را آسان کنید. آن را با جملات کوتاه و ساده بنویسید. با افزودن قالب بندی ، عناوین ، تصاویر و سایر چندرسانه ای ، مقاله را چاقتر جلوه دهید.
زاویه منحصر به فردی داشته باشید. امروز مطالب زیادی در اینترنت وجود دارد. مقاله شما چگونه برجسته خواهد شد؟
در مقاله اقتدار ایجاد کنید. مردم می خواهند از افراد با اقتدار در آن موضوع یاد بگیرند. اگر یکی نیستید ، همیشه می توانید با کارشناسان مصاحبه و نقل قول کنید.
طی سالهای گذشته ، ما مقالات زیادی را در این وبلاگ منتشر کرده ایم که به شما کمک می کنند در کمترین زمان مقالات عالی ایجاد کنید:
نکاتی درباره نوشتن مطالب SEO (نوشتن مطالب بهینه شده در جستجوگرها)
تکنیک های SEO در صفحه (این بسیار توصیه می شود)
پنج نکته نوشتن برای ارتباط با خوانندگان در یک سطح عمیق تر
وقتی پست عالی خود را منتشر کردید ، زمان ارسال ایمیل های تبلیغاتی فرا رسیده است. گروه خوبی از افرادی که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند کسانی هستند که مقالاتی را با همین موضوع منتشر کرده اند. از آنجا که آنها قبلاً در مورد آن موضوع نوشته اند ، احتمال علاقه آنها به دیدن پست شما بیشتر است.
برای یافتن این افراد ، به سادگی موضوع مقاله خود را وارد کنید (یادتان باشد که تغییرات را امتحان کنید!) در Google. لیستی از مقالاتی را که در SERP وجود دارد جمع آوری کنید.
روش دیگر ، شما می توانید از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید.
یافتن موفقیت در تجارت آنلاین آسان نیست.
از انتخاب یک محصول برای فروش تا رشد حضور آنلاین شما ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت.
به گزینه های تجارت الکترونیکی - از سیستم عامل ها به یکپارچه سازی API - اضافه کنید و سر شما ممکن است بچرخد.
در BigCommerce ، ما فداکاری ، سخت کوشی و کوشش لازم برای ایجاد ، مدیریت و مقیاس گذاری یک تجارت آنلاین موفق را درک می کنیم.
ما از مبانی نرم افزار تجارت الکترونیکی فراتر رفته و هدف ما کمک به بازرگانان در سراسر جهان برای دستیابی به موفقیت در فضای تجارت الکترونیکی است. این شامل چگونگی یافتن محصولی برای فروش به رعایت قوانین تجارت و خلاقیت با استراتژی های بازاریابی دیجیتال است.
BigCommerce قدرت ده ها هزار فروشگاه آنلاین را دارد که درآمد میلیاردی آنلاین دارند.
اکثر این فروشگاه ها یک دهه پیش وجود نداشته اند ، بسیاری هنوز حتی پنج سال پیش هم نبوده اند.
این آسان نخواهد بود. با هزینه هایی همراه است. این به دانش و استراتژی نیاز دارد. این طراحی اختصاصی از روز اول طول خواهد کشید. اما این کار را به درستی انجام دهید ، و کسب و کار شما این مارک های عجیب و غریب را دور می زند تا چیزی فراتر از یک رویا ، یک کنفرانس جانبی یا حتی یک تجارت کوچک شود.
به همین دلیل ما راهنمای نهایی را برای گام به گام در اجزای فروش آنلاین و نحوه ایجاد یک استراتژی عملی برای هر مرحله ایجاد کرده ایم.
آیا نیاز دارید سریعتر به کسب و کار خود بپردازید؟
تجارت آنلاین مورد نظر خود را ایجاد ، مدیریت و مقیاس بندی کنید. با استفاده از ملزومات ضروری می توانید با صرف هزینه کمتری در زمان کمتری از جای خود بلند شوید.
بهترین ویژگی ها و عملکردها را برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب کنید - در بستری که می تواند به جای عقب نگه داشتن شما ، با شما مقیاس بندی کند.
آزمایش رایگان خود را شروع کنید
این راهنما برای چه کسانی است؟
آیا شما یک کارآفرین هستید که قصد دارد در سال 2020 یک تجارت الکترونیکی جدید ایجاد کند؟
آیا می خواهید تجارت خود را به یک فروشگاه وب مستقل از یک بازار آنلاین (مانند آمازون یا eBay) یا یک آجر و ملات گسترش دهید؟
آیا قصد دارید تجارت B2B خود را مستقیماً با یک سایت B2C به دست مصرف کنندگان برسانید؟ (اگر هنوز در حصار هستید ، ما اسطوره های فروش B2B را لغو کرده ایم و یک راهنمای بازاریابی در اینجا ارائه کرده ایم.)
کمربندت رو ببند. شما در شرف غوطه وری برنامه ریزی عمیق هستید تا کسب و کار خود را برای موفقیت طولانی مدت آماده کنید.
در حال حاضر می توان یک نام تجاری قدیمی را ساخت.
بزرگ می شود یا به خانه می روید ، و اینجا شروع می شود ، با یادگیری نحوه راه اندازی یک تجارت الکترونیکی آنلاین - دیگر تعلل نمی کنید.
14 مرحله برای راه اندازی یک تجارت آنلاین
راهنمای زیر روند راه اندازی مشاغل آنلاین را به چند بخش قابل کنترل تقسیم می کند.
ما در مورد تمام نکات زیر در هر فصل در این راهنما بحث خواهیم کرد. در پایان ، شما می دانید که چگونه فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی و راه اندازی کنید.
در اینجا مروری بر 14 مرحله برای ایجاد و شروع یک تجارت آنلاین موفق وجود دارد:
1. یک طاقچه پیدا کنید.
قبل از شروع فروش ، شما باید کالای مناسب با قابلیت سودآوری جدی را پیدا کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در مورد طیف های مختلف تحقیق کنید و حتی زندگی خود را برای یافتن مشکلاتی که قابل حل هستند ، بررسی کنید.
2. ارزیابی زنده ماندن در بازار.
اکنون که یک ایده تجاری دارید ، وقت آن است که بیشتر در مورد زنده ماندن محصول تحقیق کنید. به نوع جزئیاتی که می تواند تجارت شما را ایجاد یا از بین ببرد ، فکر کنید ، مانند تعداد SKU و وزن حمل و نقل.
3. انجام تحقیقات بازار.
با استفاده از تاکتیک هایی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی و ارزیابی محصولات پرطرفدار ، محصول خود را معتبر ارزیابی کنید.
4. انجام تجزیه و تحلیل رقابتی.
از بزرگترین رقبای خود دریابید که چه چیزی کار می کند - و چه چیزی می تواند بهبود یابد. این به شما در مورد چگونگی تعریف نام تجاری و موقعیت خود در بازار اطلاعات بیشتری می دهد.
5. قوانین تجارت آنلاین را بیاموزید.
محدودیت های حمل و نقل ، قوانین منطقه بندی و ملاحظات مارک تجاری. همه اینها می تواند تجارت شما را از بین ببرد یا از بین ببرد. با استفاده از این لیست ، می توانید از مین های تجارت الکترونیکی جلوگیری کنید که تجارت شما را از کار بیاندازد قبل از آنکه از زمین خارج شود.
6. بازار هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید.
اینجاست که برای درک خریدار ایده آل خود حتی عمیق تر می شوید. آنها چه کسانی هستند؟ اونها چی دوست دارن؟ چگونه می توانید هم محصول و هم تجربه وب سایت خود را متناسب با خریدار عالی خود تنظیم کنید؟
7. محصول خود را تهیه کنید.
شما می دانید که محصول درستی دارید ، مشتری شما کیست و چگونه می توانید تجارت خود را راه اندازی کنید. وقت آن است که محصول فیزیکی را دریافت کنید. ما از طریق روش های مختلف برای تهیه محصول شما و چگونگی جلوگیری از مشکلات مشترک شما را راهنمایی خواهیم کرد.
8- بستر تجارت الکترونیکی مناسب را انتخاب کنید.
اگر فروشگاه تجارت الکترونیکی ندارید که محصول شما را بفروشد ، تجربه خرید بصری را فراهم کند و مشتریان را به بازگشت بازگرداند ، هیچ یک از موارد فوق مهم نیست. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از نرم افزار قدرتمند تجارت الکترونیک (هشدار spoiler - ما یک توصیه داریم) در عرض چند دقیقه از صفر به فروشگاه آنلاین زیبا بروید.
طراحی منظر در معماری ژاپن
طبیعت کشور ژاپن ، بهترین وئ کاملترین الگو در طراحی فضای خارجی معماری ژاپنی است . یک ژاپنی طراحی منظر را به « سامان دهی طبیعت » ، « به کار گیری مصالح ، باتفت و فرم های طبیعی » ، « استفاده بهینه از عناصر دست ساز » تعبیر می کند .
بنابراین دلایل و همچنین وجود اصل « احترام به طبیعت » در فرهنگ مردم ژاپن باغ سازی ژاپنی بهترین نمود طراحی فضای خارجی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
تکنیک های باغ سازی نه تنها در وسعت زیاد ، بلکه در فضاهای بسته کوچک نیز با ظرافت و دقت کامل رعایت می شود . باغبان ، باغ را از گیاه پر نمی کند ، او برای جلوگیری از اغتشاش بصری ، قسمت های اندکی از باغ را سامان دهی کرده و بیش از آنکه به چشم دیده شود طراحی خود را بر پایه ایجاد ارتباط بهینه میان اجناس مختلف باغ بنا می نهد . ساخت ویلا وی همچنین از عناصر دست ساز نظیر فانوس های سنگی ، حوضچه های آب و آبشار و جوی های مصنوع برای انسانی کردن مقیاس باغ ، تزیین فضای باغ و ایجاد کارکردهای در محدوده باغ استفاده می کند .
هدف او رسیدن به تعادل و تناسب ، بدون طراحی هندسی است . او باغ را به خانه خود وصل می کند و عناصر ملموس زیادی ، نظیر وزش باد ، طنین ، گذشت فصلها ، تلالو خورشید و ابعاد طبیعی و آشکار فضای خالی را از باغ استخراج می کند .
با این مقدمه ، برای شناخت اصول طراحی فضای خارجی در معماری ژاپنی ، جستاری در باغ سازی ژاپنی خواهیم داشت .
آوای سکوت : ( باغ سنگ )
در نهان یک سنگ سخت ، زمان انباشته شده وجود دارد . وظیفه اصلی باغبان آن است که این کیفیت ها را قابل رؤیت کند ، او سنگهای خشن و طبیعی را انتخاب کرده و آنها را در زمین باغ محکم می کند .
باغبان ، ایجاد تمرکز را برای زایش تفکر در نهاد هر که باغ را می بیند ، به مثابه یک اصل در طراحی خود پذیرفته است و اجازه می دهد ،دریایی از ریگ، بدون وجود نقطه ای سبز رنگ ، انسان را به خلوت نهی و رهایی از قیود نزدیکتر سازد .
وی ممکن است با هدف برقراری تعادل و یا نرم کردن طبیعت سخت سنگ ، از گیاهان سبز ، در ترکیبی غیر ثابت و پویا استفاده کند .
هرگاه سنگ های باغ او سنگین بوده و احساسی ریشه دار از محکمی و قدرت را در باغ نشان دارند ، می گوید که « آنها زنده اند » این احساس عمیقتر نیز خواهد بود . همان گونه که یکی از شخصیت های زمان کاواباتا درک کرده بود : طراحی محوطه سازی « باغ های سنگی که قرن ها نفس کشیده اند ، در یک قاب قدیمی قرار دارند که به نظر می رسد ، سنگها سالها در آنجا بوده اند . با این وجود ، فرمهای تیز و گوشه دار آنها شکی باقی نمی گذارد که به دست انسان در ترکیب های گوناگون قرار گرفته اند ، بهتر نیست برویم ؟ ( او پرسید ) ، سنگها مرا می ترسانند . » سنگها همچنین برای زه کشی و امتداد خطوط پلان ساختمان در باغ به کار می روند . گاهی ماسه ، تا باغ را بزرگتر از آنچه که هست ، به نظر برساند . شکل های مواج ماسه و سنگهای دو طرف باز تاب هم هستند .
منبع : ادامه مطلب
تاریخچه بلوک های سیمانی
رومی ها از اوایل سال ۲۰۰ قبل از میلاد برای اتصال سنگ های شکل به یکدیگر در ساخت ساختمان ها از ملات سیمانی استفاده می کردند. در زمان سلطنت امپراتور روم، کالیگولا، از بلوک های کوچک بتن پیش ساخته به عنوان ماده ساختمانی در منطقه اطراف ناپل امروزی ایتالیا استفاده شد. طراحی ویلا مدرن بسیاری از فن آوری های سیمانی توسعه یافته توسط رومیان پس از سقوط امپراتوری روم در قرن پنجم از بین رفت. تا سال ۱۸۲۴ سنگ تراش انگلیسی جوزف آسپدین سیمان پرتلند را تولید کرد که به یکی از اجزای اصلی بتن مدرن تبدیل شد.
اولین بلوک سیمانی توخالی در سال ۱۸۹۰ توسط Harmon S. Palmer در ایالات متحده طراحی شد. پس از ۱۰ سال آزمایش، پالمر این طرح را در سال ۱۹۰۰ ثبت اختراع کرد. بلوک های پالمر ۸ * 10 * 30 بود، و وزن آنها بسیار سنگین بود. تخمین زده می شود ۱۵۰۰ شرکت در ایالات متحده بلوک های سیمانی تولید می کنند.
انواع بلوک سیمانی
بلوک های بتنی بسته به ساختار، شکل، اندازه و فرایندهای تولید، به طور عمده در ۲ نوع طبقه بندی می شوند و از این دسته هستند
What is a Concrete Block? (with pictures)
بلوک های سیمانی جامد
بلوک های سیمانی توخالی
بلوک های سیمانی جامد
معمولاً از بلوکهای سیمانی جامد استفاده می شود که دارای وزن سنگینی هستند و از سنگدانه های متراکم ساخته می شوند. آنها بسیار محکم هستند و ثبات خوبی را برای سازه ها فراهم می کنند. بنابراین برای کارهای بزرگ سنگ تراشی مانند دیوارهای تحمل بار این بلوک های جامد ترجیح داده می شوند. آنها در اندازه های بزرگ در مقایسه با آجر موجود هستند. بنابراین، ساخت بنای بتنی زمان کمتری از سنگ تراشی آجر دارد.
بلوک های سیمانی توخالی
بلوک های بتنی توخالی حاوی فضای خالی بیش از ۲۵٪ مساحت ناخالص است. سطح جامد آجرهای توخالی باید بیش از ۵۰٪ باشد. ال اس اف قسمت توخالی ممکن است بر اساس نیاز ما به چندین جز تقسیم شود. آنها از سنگدانه های سبک ساخته می شوند. آنها بلوک های سبک وزن هستند و نصب آنها آسان است.
بلوک های سیمانی از چه چیزی ساخته می شوند؟
سیمانی که معمولاً برای ساخت بلوک های سیمانی استفاده می شود، مخلوطی از پودر سیمان پرتلند، آب، شن و ماسه است. این یک بلوک خاکستری روشن با بافت سطح خوب و مقاومت فشاری بالا تولید می کند. وزن یک بلوک سیمانی معمولی ۳۸-۴۳ پوند (۱۷٫۲ تا ۱۹٫۵ کیلوگرم) است. به طور کلی، مخلوط سیمانی یا بتنی که برای بلوک استفاده می شود دارای درصد شن و درصد شن و آب کمتری نسبت به مخلوط سیمانی است که برای اهداف عمومی ساخت و ساز استفاده می شود. این یک مخلوط بسیار خشک و سفت را ایجاد می کند که وقتی از قالب بلوک خارج می شود، شکل خود را حفظ می کند.