کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد

در اینترنت با بحران درآمد کسب کنید

شاید برخی از کسانی که این مقاله را می خوانند از انتقاد من برای پیوستن به کارشان =) با این حال ، در این زمان بحران ، وقتی دلار گرانتر از منات است ، درآمدزایی در اینترنت بهترین گزینه برای ما است و ما می توانیم با آوردن پول درآمد اینترنتی  به کشور از دولت حمایت کنیم.


در این مقاله سعی خواهم کرد که بطور خلاصه و دقیقا توضیح دهم که چگونه و به چه طریق می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد. چندین روش برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد.


پست های مشابه

مؤثرترین تجارت اینترنتی

مؤثرترین تجارت اینترنتی در سال 2020

 03 آوریل 2020

dropshipping در مقابل قطره ای

سرویس Dropshipping در مقابل Drop؟ که بهتر است؟

 24 مارس 2020

ایجاد یک سایت

سایتی را در 6 مرحله ایجاد کنید و از کسب درآمد  سایت درآمد کسب کنید

 22 مارس 2020

 

اگر عکاس هستید ، می توانید عکس های خود را بفروشید ، اگر یک طراح هستید ، می توانید طرح های خود را بفروشید ، اگر یک برنامه نویس هستید ، می توانید به عنوان فریلنسر از سایت ها یا یوتیوب ، فیور و غیره کار کنید. می توانید از سایت ها درآمد کسب کنید.


     من یک طراح هستم ، چگونه می توانم از طریق اینترنت درآمد کسب کنم؟


با طراحی از اینترنت درآمد کسب کنید


با ثبت نام در designcrowd.com در آنجا ، سفارشات طراحی شکل کسب درآمد از اینستاگرام  مسابقات را می گیرند و دیگران مانند شما برای همان کار طراحی می کنند. مشتری آنچه را که دوست دارد انتخاب می کند و برای آن می پردازد. افراد زیادی در آذربایجان وجود دارند که شبانه روز با این سایت کار می کنند. شما می توانید از طریق سیستم پرداخت Skrill پول را از حساب خود خارج کنید.

می توانید با ثبت نام در fiverr.com چنین تبلیغی را در آنجا قرار دهید. "من یک آرم برای شما طراحی خواهم کرد" - من یک آرم برای شما درست می کنم. از آنجا که لوگوی موجود در این سایت 5 دلار قیمت دارد ، سفارشات زیادی نیز در آن مشاهده می شود. قیمت 5 دلار است ، اما می توانید با ذکر خدمات اضافی (پول اضافی برای دادن لوگو به صورت برداری) این قیمت را افزایش دهید. افراد زیادی در Fiverr.com در جمهوری آذربایجان مشغول به کار هستند. به آذربایجان می پردازد.

توجه: سایتهای زیادی وجود دارد ، به عنوان مثال 99designs.com. اما بهترین توصیه ، نکاتی است که در بالا به آنها اشاره کردم.


    عکاس من ، چگونه می توانم با فروش عکسهای خود درآمد کسب کنم؟


شما می توانید عکس های خود را با shutterstock و fotolia.com بفروشید. عکسی را می توان توسط چند نفر گرفت.

    من نه عکاس هستم و نه طراح. پس چگونه می توانم درآمد کسب کنم؟


با youtube.com. ویدیوهای خود را در YouTube بارگذاری کنید و حساب YouTube خود را به Google Adsense وصل کنید. وقتی تبلیغ در ویدیوی شما کلیک شد ، پول شروع به ورود به حساب شما خواهد کرد.

وبلاگ مانند من را راه اندازی کنید و مقالاتی را با ایده های خود در زمینه ای که می شناسید بنویسید. اگر کاربران منظم داشته باشید با قرار دادن تبلیغات در وبلاگ خود با Google Adsense می توانید درآمد کسب کنید. در پست های آینده من به شما می گویم که چگونه این وبلاگ را باز کردم.

با ثبت نام در سایت های فریلنسر (به عنوان مثال www.freelancer.com) می توانید درآمد کسب کنید. شما می توانید کار مشتری را در هر زمینه ای که می شناسید مشاهده کنید. به شما توصیه می کنم برای جمع آوری رتبه بندی در ابتدا در چنین سایت هایی با قیمت پایین کار کنید. پس از افزایش رتبه شما ، به راحتی می توانید قیمت را افزایش دهید.

اگر ایده ای برای ایجاد برنامه یا بازی جالب تلفن همراه دارید ، در صورت اجرای آن می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. شما می توانید برنامه یا بازی خود را برای پول بفروشید ، یا می توانید تبلیغات را در داخل برنامه قرار دهید و از آنها درآمد کسب کنید. من در مورد مراحل ایجاد یک برنامه موبایل نوشتم. در پست بعدی من نحوه ایجاد برنامه های موبایل از ابتدا را توضیح خواهم داد.

با بازپرداخت درآمد کسب کنید


نقدی به معنای بازگشت پول است. در خرید آنلاین ، این اصطلاح به معنی بازپرداخت بخشی از پولی است که خریدار روی محصول خرج کرده است. بنابراین ، خریدار بخشی از مبلغ پرداخت شده برای محصول را برای مدت زمانی ، به عنوان مثال ، 1 ماه پس از خرید باز می گرداند.


به عبارت ساده ، برخی فروشگاه های آنلاین در ازای خرید هر محصولی از آنها ، به شما پول نقد می دهند. به عنوان مثال ، هنگامی که شما یک تلفن 200 AZN از آنها دریافت می کنید ، آنها به شما قول می دهند یک بازپرداخت 40 AZN. همچنین می توانید به عنوان نوعی تخفیف از آن استفاده کنید. با این حال ، بازپرداخت بلافاصله انجام نمی شود ، اما در طی 1 ماه.


بهترین سیستم بازپرداخت در حال حاضر MEGABonus است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.