کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

پنل خورشیدی چیست

ادعاهای پنل خورشیدی

تیم ما در مورد ادعای پنل خورشیدی  خانگی می تواند به شما کمک کند تا برای افرادی که در خرید صفحات خورشیدی گمراه شده اند ، مطالبه غرامت کنید. ما ممکن است حتی اگر شرکتی که پانل های شما را به شما فروخته است ، از پس کار خود برآییم ، ادعای خود را پیگیری کنیم. این ممکن است منوط به نحوه پرداخت هزینه تابلوها یعنی مالی وام یا خرید کارت اعتباری به صورت جزئی یا کامل باشد. اگر احساس می کنید که در صفحات خورشیدی اشتباه فروش کرده اید ، برای مشاوره متخصص با شماره 01872 309570 تماس بگیرید و ما ممکن است بتوانیم تمام پول خود ر ا نصب پنل خورشیدی  پس انداز کرده و مانده مانده وام را نیز خاموش کنید. ما بر اساس "بدون برنده بدون هزینه" عمل می کنیم (در صورت فسخ قرارداد در صورت درخواست مشتری ، هزینه پرداخت می شود) و اگر پرونده شما ناموفق باشد ، به ما چیزی نمی پردازید. هیچ وقت مسئولیت مالی برای کارهایی که انجام می دهیم بر عهده شما نخواهد بود مگر اینکه موفق باشیم.


تاریخچه فروش خورشیدی پانل خورشیدی


شرکت های پانل خورشیدی اقدام به فروش ناعادلانه مزایای پنل های خورشیدی کرده اند ، به این ترتیب مصرف کنندگان معتقدند که این اقدام راهی برای صرفه جویی در قبض های برق آنها و کسب درآمد از سرمایه گذاری خود در آن زمان با  پنل خورشیدی فروش برق مجدد به شبکه ملی با مبلغ تضمینی بود. ، این همان چیزی است که به عنوان "تعرفه تغذیه" شناخته می شود.


بسیاری از شرکت ها مشتریان خود را گمراه کرده اند که اعتقاد دارند این پس انداز را به دست می آورند و درآمد کسب می کنند ، اما این ادعاها ثابت شده است که در بسیاری از موارد بسیار اغراق آمیز است.


بسیاری از تأسیسات پنل خورشیدی با استفاده از اعتبار وام یا اعتبار خریداری شده اند و مشتریان خود را با پرداخت هزینه ماهانه وام بدون پرداخت هزینه هزینه نصب و خرید پنل های خورشیدی ترک می کنند.


به دنبال تحقیقات گروه مصرف کننده کدام؟ در سال 2011 ، کشف شد که 9/12 شرکت فروش پانل های خورشیدی تخمین های نادرستی در مورد میزان تولید آنها در واقع چه مقدار انرژی را ارائه داده اند ، و 7 از 12 مورد موفق به بررسی صحیح نصب پنل نمی شوند و پانل ها را در یک منطقه سایه دار قرار می دهند که بر توانایی پانل ها تأثیر گذاشته است. برای تولید مقدار وعده داده شده برق.


این همراه با طبیعت تهاجمی که در آن پانل های خورشیدی فروخته شد ، به عنوان بسیاری از مصرف کنندگان در بدهی باقی مانده و مجبور به بازپرداخت وام های قابل توجه و امور مالی شد.


اگر روند فروش پنل های خورشیدی شما شامل موارد زیر است ، با ما تماس بگیرید:


اطلاعات گمراه کننده درباره مقدار پولی که به شما گفته شد می توانید فروش الکتریسیته تولید شده از پنل های خورشیدی خود را به شبکه ملی برگردانید.

اگر در نظر بگیرید که نصب پانل های خورشیدی شما نادرست بوده و روی پانل های خورشیدی قرار گرفته است و برق مورد نیاز در نقطه فروش را تولید نمی کند

حتی اگر شرکتی که سیستم را فروخته است دیگر نباشد ، ممکن است بتوانیم بازیابی کنیم:


پولی که تا به امروز برای سیستم پرداخت کرده اید.

بازپرداخت علاقه به این مبالغ.

پرداختهای آینده خود را تحت هرگونه توافقنامه مالی بنویسید.

بک لینک چیست؟

بک لینک
لینک دهنده چیست؟
پیوندهای برگشتی (همچنین به عنوان "پیوندهای ورودی" ، "پیوندهای ورودی" یا "پیوندهای یک طرفه" شناخته می شوند ) ساخت بک لینک   پیوندهایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی ، "آرا" را برای یک صفحه خاص در نظر می گیرند. صفحات با تعداد زیادی لینک دهنده تمایل به رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک بالا دارند.

بک لینک چیست؟
به عنوان مثال ، در اینجا پیوندی ا ز Forbes به وب سایت من وجود دارد.

بک لینک
از آنجا که این پیوند مستقیماً به صفحه ای در وب سایت من اشاره دارد ، این یک "بک لینک" است.

چرا پیوندها مهم هستند؟
بک لینک ها اساساً رأی backlink سایر وب سایت ها است. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: "این محتوا با ارزش ، معتبر و مفید است".

بنابراین هرچه بیشتر از این "رأی" های شما برخوردار باشید ، سایت شما در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه بیشتری خواهد داشت.

تعداد لینک دهنده ها
استفاده از پیوندها در الگوریتم موتور جستجو چیز جدیدی نیست. در حقیقت ، لینک دهنده پایه و اساس الگوریتم اصلی Google (معروف به "PageRank") را تشکیل داد.

استناد به صفحهRank
اگرچه گوگل از آن زمان تاکنون هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد کرده است ، بک لینک ها یک سیگنال رتبه بندی کلیدی هستند.

به عنوان مثال ، یک مطالعه صنعتی که ما انجام دادیم نشان داد که پیوندها همچنان سیگنال رتبه بندی کلیدی Google هستند.

کل بک لینک های خارجی
و گوگل تأیید کرده است که بک لینک ها یکی از سه عامل مهم رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

عوامل رتبه بندی جستجو کنید
انواع لینک دهنده ها دارای ارزش هستند؟
همه لینک دهنده های مساوی ایجاد نمی شوند.

به عبارت دیگر ، اگر می خواهید در SERP ها رتبه بالاتری داشته باشید ، روی بک لینک های با کیفیت تمرکز کنید.

راه دیگر:

یک بک لینک با کیفیت واحد می تواند از 1000 بک لینک با کیفیت پایین قدرتمندتر باشد.

همانطور که معلوم است ، بک لینک های با کیفیت بالا تمایل دارند که همان ویژگی های کلیدی را به اشتراک بگذارند.

ویژگی شماره 1: آنها از وب سایتهای معتبر و معتبر آمده اند
آیا ترجیح می دهید از Harvard ... یا وب سایت یک پسر تصادفی بک لینک بگیرید؟

همانطور که معلوم است ، گوگل به همان روش احساس می کند.

این مفهوم با عنوان "Domain Authority" شناخته می شود. در اصل ، هرچه یک سایت دارای اقتدار بیشتری باشد ، توانایی بیشتری برای انتقال آن به سایت شما (از طریق لینک) دارد.

اقتدار دامنه
به عنوان مثال ، اینجا پیوندی است که من از TechCrunch گرفتم.

بک لینک فنی
به گفته اهورف ، TechCrunch دامنه ای بسیار معتبر است.

از آنجا که این پیوند از یک سایت معتبر ناشی می شود ، گوگل وزن زیادی را به آن وارد می کند. در حقیقت ، من بلافاصله بعد از اینکه TechCrunch به من وصل شد ، باعث افزایش ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شدم.

آیا این پیوندها سخت است؟ قطعاً

آیا آنها ارزش آن را دارند؟ کاملا.

ویژگی شماره 2: آنها کلمه کلیدی هدف شما را در متن لنگر پیوند درج می کنند
به عنوان یک یادآوری ، متن لنگر بخشی از متن قابل مشاهده یک لینک است.

آنتی ویروس چیست

آنتی‌ویروس یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای کامپیوتری محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران و کارشناسان، استفاده از آن را الزامی می‌دانند.

احتمالا از اولین روزهایی که با کامپیوتر شخصی کار کرده‌اید، با اصطلاح آنتی‌ویروس و نرم‌افزار آنتی‌ویروس آشنا شده‌اید. از سال‌های ابتدایی دهه‌ی ۱۹۹۰ که دوران اوج‌گیری کامپیوترهای شخصی بود، آنتی‌ویروس‌ها به‌عنوان ابزارهای الزامی و پیش‌فرض سیستم‌‌های کامپیوتری شناخته می‌شدند. با گذشت زمان و پیشرفت مجرمان سایبری و توسعه‌ی ابزارهای نفوذ حرفه‌ای‌تر، آنتی‌ویروس‌ها هم پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر شدند. امروز هم اگر از یک متخصص فناوری مشاوره‌ای برای بهبود عملکرد و امنیت کامپیوتر شخصی (یا حتی گوشی هوشمند) خود بگیرید، احتمالا با پیشنهاد نصب آنتی‌ویروس روبه‌رو می‌شوید.

باوجود تمایل زیاد کاربران به استفاده از آنتی‌ویروس در کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند، برخی کارشناسان نیاز چندانی به استفاده از آن‌ها نمی‌بینند. درواقع اگر شما مراقب رفتارها و فعالیت‌های خود در فضای آنلاین و آفلاین باشید، آنتی‌ویروس شما وظایف آن‌چنان دشواری نخواهد داشت و تنها در پس‌زمینه‌ی سیستم، درحال آماده‌باش می‌ماند. البته در همان حالت هم آنتی‌ویروس کارهای زیادی انجام می‌دهد.

پاسخ به سول آنتی‌ویروس چیست و چگونه کار می‌کند، بسته به شرکت سازنده‌ی نرم‌افزار و روش‌های امنیتی موردنظر آن‌ها، تفاوت پیدا می‌کند. به‌هرحال هر شرکت امنیتی راهکارهای خاص خود را در مقابله با انواع بدافزار دارد و شاید حتی تعریفی متفاوت از آنتی‌ویروس داشته باشد. به‌هرحال آنتی‌ویروس‌ها رویکردهای مشترکی هم در مقابل مجرمان سایبری دارند که دست یافتن به تعریف مشترک را آسان‌تر می‌کند. درنهایت آشنایی با روش کارکرد آن‌ها می‌تواند در انتخاب بهترین نرم‌‌افزار آنتی‌ویروس برای کاربرد شخصی یا تجاری،‌ کارساز باشد.

نرم افزار آنتی ویروس

آنتی‌ویروس چیست؟

نرم‌افزار آنتی ویروس یا در تعریف دقیق‌تر و به‌روز‌تر آنتی‌مالور (ضد بدافزار) ابزاری است که بر اپلیکیشن‌های موجود در کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند، نظارت می‌کند. آنتی‌ویروس به‌دنبال اپلیکیشن‌هایی می‌گردد که نباید در دستگاه شما نصب شده باشند و به‌نوعی ناشناس و مزاحم هستند. آنتی‌ویروس‌ها از روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند تا فایل‌های شخصی همچون اسناد متنی را از فایل‌ها و اپلیکیشن‌های مخرب متمایز کنند. به‌هرحال آنتی‌ویروس باید تفاوت بین یک فایل ورد و یک بدافزار مزاحم نمایش‌دهنده‌ی تبلیغات را به‌خوبی بشناسد. به‌علاوه اگر یک اپلیکشن قانونی و رسمی مورد نفوذ مجرمان سایبری قرار بگیرد و به‌عنوان ابزار سوءاستفاده بهره‌برداری شود، آنتی‌ویروس باید آن را شناسایی کند.

آنتی‌ویروس پس از شناسایی فایل مخرب، آن را قرنطینه یا حذف می‌کند

برخی از نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، عملکرد آنی و زنده دارند که به‌صورت خودکار، جلوی اجرا شدن ویروس‌ها و بدافزارها را می‌گیرند. به‌علاوه، آن‌ها حتی مانع از مرور وب‌سایت‌های مخرب یا بازکردن ایمیل‌های حاوی بدافزار می‌شوند. برخی دیگر که در دسته‌ی ابزارهای ترمیمی قرار می‌گیرند، باید در دوره‌های زمانی منظم اجرا شوند تا سیستم را اسکن کنند. درواقع آن‌ها پس از آلوده شدن سیستم وارد عمل می‌شوند.

پس از اینکه نرم‌افزار آنتی‌ویروس، یک فایل مخرب بدافزاری را در سیستم شما شناسایی می‌کند، پیشنهادهای گوناگونی برای مقابله با آن ارائه می‌کند. پیشنهادها عموما شامل قرنطینه کردن (غیرفعال‌سازی عملکرد اصلی نرم‌افزار) یا حذف کردن کامل می‌شود. اگرچه حذف کردن کامل بدافزار، ابزاری عالی برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم محسوب می‌شود، قرنطینه کردن به شرکت تولیدکننده‌ی نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا تحلیلی عمیق‌تر روی آن داشته باشد. تحلیل عمیق‌تر باعث توسعه‌ی بهتر نسخه‌های بعدی آنتی‌ویروس و بهینه‌سازی سیستم مقابله می‌شود.

آنتی ویروس

آیا به نرم‌افزار آنتی‌ویروس نیاز دارید؟

سیستم‌های عامل مدرن، عموما با ابزارهای امنیتی پیش‌فرض ارائه می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توان به فایروال‌های پیش‌فرض یا ابزاری همچون ویندوز دیفندر (Windows Defender) در سیستم‌عامل مایکروسافت اشاره کرد. ابزارهای مذکور، از اجرا شدن ویروس‌ها در سیستم‌عامل جلوگیری می‌کنند. با بهره‌مندی از ابزارهای پیش‌فرض، می‌توان ادعا کرد که خطر خاصی کاربران را تهدید نمی‌کند. البته آن‌ها به‌هرحال باید اقدام‌های امنیتی مرسومی همچون پرهیز از کلیک کردن روی لینک‌های مشکوک، دانلود کردن فایل‌های مشکوک و اتصال حافظه‌های جانبی را انجام دهند. از اقدام‌های امنیتی شدید سطح کاربر نیز می‌توان به اجرای نرم‌افزارها و فایل‌های جدید روی ماشین مجازی اشاره کرد.

باوجود تمام تمهیدات امنیتی، برخی اوقات خطرهایی جدید، کاربران دنیای فناوری را تهدید می‌کند. به‌عنوان مثال نفوذ به سرورهای قانونی و مورد اعتماد یا آسیب‌پذیری در شبکه‌ی وای‌فای یک کاربر، می‌تواند بهانه‌ای برای نفود و خراب‌کاری یک مجرم سایبری باشد. درنتیجه استفاده کردن از یک آنتی‌‌ویروس قوی در کنار ابزارهای امنیتی پیش‌فرض سیستم‌عامل و رعایت پیش‌نیازهای امنیتی، شما را در برابر تهدیدهای خاص، مقاوم می‌کند. در بدترین حالت، آنتی‌ویروس به شما اطمینان می‌دهد که در مقابل تهدیدهای خاص همچون باج‌افزار، مقاوم هستید. در بهترین حالت هم این ابزار امنیتی، پیش از اجرا شدن نرم‌افزارهای مخرب، امنیت سیستم شما را حفظ می‌کند.

اگرچه در میان بهترین‌ آنتی‌ویروس‌های موجود در بازار، نمونه‌های پولی نیز وجود دارد، اما بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها هم در نسخه‌های رایگان به بازار عرضه می‌شوند که نیازهای کاربر عادی را به‌راحتی برطرف می‌کنند. درنهایت، کارشناسان امنیتی پیشنهاد می‌دهد که حداقل از یک آنتی‌ویروس پایه‌ای در سیستم خود استفاده کنید تا حداقل‌های امنیتی در سیستم‌عامل پیاده شوند. از میان مشهورترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس کنونی، می‌توان به بیت‌دیفندر، آواست، کسپرسکی، اویرا، نود ۳۲ و مالوربایتس اشاره کرد. قطعا گزینه‌های متعدد دیگری هم در بازار وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده یا از نسخه‌های رایگان بهره‌مند شوید.

Antivirus

آنتی‌ویروس چگونه کار می‌کند؟

نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس از سال‌ها پیش تاکنون بسیار تکامل یافته‌اند. نسخه‌های اولیه، نرم‌افزارهایی بودند که تنها توان مقابله با فهرستی مشخص از ویروس‌ها را داشتند. امروزه باوجود میلیون‌ها بدافزار متفاوت در دنیای فناوری، قطعا به ابزارهای پیشرفته‌تری نیاز داریم. آنتی‌ویروس‌های امروزی بسیار پیشرفته‌تر و گسترده‌تر از نسخه‌های پیشین عمل می‌کنند. بهترین نسخه‌های موجود، ترکیبی از روش‌های گوناگون را برای شناسایی و مقابله با تهدیدهای نرم‌افزاری پیاده‌سازی می‌کنند. درنهایت، سه تاکتیک اصلی برای مقابله با بدافزارها وجود دارد که در ادامه شرح می‌دهیم.

روشی مبتنی بر اثر یا امضای ویروس (Signature)

یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین روش‌هایی که برای مقابله با انواع ویروس و بدافزار استفاده می‌شود، از ساختار یا اثر کد دیجیتالی آ‌نها استفاده می‌کند. در این روش، اگر کد دیجیتالی خاصی در ویروس دیده شود، عملیات قرنطینه یا حذف کردن اجرا خواهد شد. درواقع می‌توان آن را شبیه به مقابله با افراد خلاف‌کار براساس اثر انگشت دانست. نکته‌ی مثبت این روش آن است که پس از شناسایی یک ویروس،‌ می‌توان مشخصات آن را در دیتابیس اثر ویروس نرم‌افزار وارد کرد تا در زمان اسکن سیستم‌‌های دیگر، آنتی‌ویروس به‌دنبال اثرهای مشابه باشد.

نقطه‌ی ضعف روش اثر یا Signature این است که در برابر بدافزارها و تهدیدهای جدید، کارایی ندارد. درواقع حداقل یک نفر یا سیستم باید توسط ویروس آلوده شود تا آنتی‌ویروس درصورت شناسایی بدافزار، مشخصات آن را به دیتابیس خود وارد کند. همین فرایند، یعنی به‌روز کردن دیتابیس، به‌عنوان دلیل اصلی به‌روزرسانی اکثر آنتی‌ویروس‌ها شناخته می‌شود. باتوجه به اینکه روزانه صدها هزار ویروس جدید توسعه می‌یابند، برای حفاظت از سیستم‌ها قطعا به روش‌های بیشتر و پیچیده‌تری نیاز خواهیم داشت.

شناسایی رفتار

یکی از روش‌های مدرن برای شناسایی و حذف ویروس‌ها و بدافزارهای شناخته‌شده یا جدید، از شناسایی رفتار بهره می‌برد. شناسایی رفتار به‌جای بررسی کدهای نرم‌‌افزار، روش عملکرد آن را مورد مطالعه قرار می‌دهد. روشی که یک کاربر از سیستم‌‌عامل استفاده می‌کند یا روش عملکرد سیستم‌عامل در موقعیت‌های گوناگون، به‌راحتی قابل‌تعریف و شناسایی است. درمقابل، ویروس‌ها و بدافزارها رفتارهایی خاص از خود نشان می‌دهند که شبیه به رفتار روزمره‌ی کاربران نیست.

باگ امنیتی

یک بدافزار شاید در عملکرد ابتدایی تلاش کرده تا راهکارهای ضد ویروس یا ضد بدافزار موجود در سیستم را غیرفعال کند. ویروس مذکور، برای انجام این رفتار عموما بدون کسب اجازه از کاربر، به‌محض اجرا شدن سیستم‌عامل، کار خود را انجام می‌دهد. از رفتارهای دیگر می‌توان به اتصال به سرورهای خارجی و دانلود فایل‌های خاص اشاره کرد. تحلیل‌های رفتاری، به‌دنبال چنین رویکردهایی در نرم‌افزارها هستند و حتی رویکردهای احتمالی و بالقوه‌ی انجام رفتار را هم تحلیل می‌کنند. به‌محض شناسایی رفتار مشکوک، نرم‌‌افزار قرنطینه یا حذف می‌شود.

ترکیب روش‌های گوناگون، مقابله با ویروس‌ها را در نرم‌افزارهای امنیتی بهبود می‌بخشد

روش شناسایی رفتار هم نقاط ضعف خاص خود را دارد و حتی در برخی موارد از روش شناسایی اثر ضعیف‌تر عمل می‌کند؛ اما به‌هرحال وجود آن در کنار روش‌های دیگر، به تکمیل شدن نرم‌افزار آنتی‌ویروس کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، حمله‌های باج‌افزاری که فایل‌های موجود در سیستم را رمزنگاری کرده و برای ارائه‌ی کلید رمزگشایی، باج درخواست می‌کنند، نیاز به واکنش سریع دارند. عموما روش شناسایی اثر در واکنش به آن‌ها کارساز نیست و روش شناسایی رفتار، عملکرد بهتری دارد. درواقع روش شناسایی رفتار، عملیات رمزنگاری را شناسایی و متوقف می‌کند.

یادگیری ماشین

یادگیری ماشین از عبارت‌های مصطلح این روزها در دنیای هوش مصنوعی محسوب می‌شود. آموزش دادن کارهای خاص به کامپیوترها، همیشه دشوار و نیازمند زمان بوده است. ازطرفی یادگیری ماشین امروزه به کامپیوترها امکان می‌دهد تا خودشان، به خودشان آموزش دهند. همین فرایند، در آنتی‌ویروس‌های مدرن استفاده می‌شود و لایه‌ای پیچیده‌تر به فرایند حفظ امنیت آن‌ها اضافه می‌کند.

آنتی ویروس

نرم‌افزار آنتی‌ویروسی که از یادگیری ماشین بهره می‌برد، کد اپلیکیشن را تحلیل می‌کند و براساس درک خود از برنامه‌های سالم یا مخرب، تصمیم‌گیری می‌کند. روش مذکور که از کارآمدترین روش‌های بهره‌مندی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود، در کنار تکنیک‌های دیگر باعث تکمیل شدن آنتی‌ویروس خواهد بود. امروزه یادگیری ماشین آن‌چنان کارآمد شده است که برخی شرکت‌های امنیتی تنها از آن روش برای مقابله با ویروس‌ها استفاده می‌کنند.

روش یادگیری ماشین نیاز به اتصال اینترنتی دارد تا هوش مصنوعی موجود در نرم‌افزار، از دیتابیس‌های اطلاعاتی متصل به سرورهای ابری برای شناسایی نرم‌افزارهای مخرب استفاده کند. درنهایت، این روش با سرعت زیادی نسبت به روش‌های انسانی تکامل پیدا می‌کند و در نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس مدرن، شاهد بهره‌برداری حرفه‌ای از آن هستیم.

اسکن کامپیوتر با آنتی‌ویروس

آنتی‌ویروس‌ها دو نوع اسکن برای شناسایی و مقابله با فایل‌های ویروسی انجام می‌دهند. یک نوع از اسکن که همیشه جریان دارد، به‌نام‌های گوناگون اسکن آنی یا همیشگی (On-Acces, Resident, Real-Time, Background یا هر نام مشابه) شناخته می‌شود. در این وضعیت، آنتی‌ویروس همیشه در پس‌زمینه اجرا می‌شود و هر فایلی که توسط کاربر باز شود را بررسی می‌کند. وقتی آنتی‌ویروس در پس‌زمینه فعال باشد، زمانی‌که روی یک فایل اجرایی EXE کلیک می‌کنید، ظاهرا نرم‌افزار به‌سرعت باز می‌شود، درحالیکه این‌گونه نیست. پیش از اجرای نرم‌افزار، آنتی‌ویروس آن را به‌صورت کامل با روش‌های بالا بررسی می‌کند.

اسکن با آنتی ویروس

علاوه بر فایل‌های اجرایی، انواع دیگر فایل نیز به‌صورت خودکار و در پس‌زمینه توسط آنتی‌ویروس بررسی می‌شوند. به‌عنوان مثال، آرشیوهای با فرمت ZIP و RAR و فایل‌های ورد نیز تحت بررسی قرار می‌گیرند تا حاوی فایل‌های فشرده‌ یا ماکرو مخرب نباشند. کاربران می‌توانند برای افزایش نسبی سرعت سیستم خود، اسکن پس‌زمینه را در آنتی‌ویروس غیرفعال کنند که البته اقدام مناسبی نیست و امنیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نوع دیگر اسکن سیستم توسط آنتی‌ویروس، اسکن کامل نام دارد. اگر اسکن پس‌زمینه در نرم‌افزار شما فعال باشد، عموما به اسکن کامل سیستم نیازی پیدا نمی‌کند، چون روش اول به‌صورت خودکار هر فایل مخربی را شناسایی می‌کند. به‌هرحال اسکن کامل در مواقعی مانند زمانی‌که آنتی‌ویروس را به‌تازگی نصب کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود. اکثر نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس هم ابزار زمان‌بندی اسکن کامل دارند که به‌صورت دوره‌ای، سیستم را اسکن می‌کند.

برخی اوقات آنتی‌ویروس‌ها در تشخیص بدافزارها دچار اشتباه می‌شوند. به‌هرحال حجم زیادی از نرم‌افزار با انواع کدنویسی و عملکرد در دنیای فناوری وجود دارد که احتمال خطا را در آنتی‌ویروس‌ها افزایش می‌دهد. برخی اوقات نرم‌افزار آنتی‌ویروس یک فایل را مخرب تشخیص می‌دهد، درحالیکه فایل مذکور، سالم است. چنین رخدادی را به‌نام False Positive می‌شناسیم. برخی آنتی‌ویروس‌ها حتی فایل‌های سیستمی سیستم‌عامل یا اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی مشهور یا حتی فایل‌های خودشان را ویروس تشخیص می‌دهند. چنین تشخیص‌های اشتباهی منجر به ایجاد اختلال در عملکرد برنامه‌ها می‌شود و تاکنون مثال‌های متعددی از آن را در اخبار خوانده‌ایم.

تشخیص‌های اشتباه آنتی‌ویروس‌ها، رخدادهای آن‌چنان مرسومی نیستند. درواقع در اکثر مواقع باید به تشخیص آنتی‌ویروس اعتماد کنید. اگر پس از تشخیص، هنوز شک داشتید که فایلی به‌اشتباه ویروس نامیده شده است، می‌توانید آن را با بارگذاری در سرویس VirusTotal گوگل، آزمایش کنید. این سرویس، فایل را با آنتی‌ویروس‌های متعدد اسکن کرده و نتیجه‌ی هرکدام را به شما اعلام می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، با رعایت اصول اولیه‌ی امنیتی خصوصا در اینترنت، می‌توان از آلوده شدن به بسیاری از بدافزارها جلوگیری کرد. ازطرفی اگر به‌دنبال لایه‌ی امنیتی قوی‌تری در سیستم‌عامل خود هستید و با کمی کند شدن سرعت آن مشکلی ندارید، نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس مدرن، بسیار کارآمد خواهند بود. به‌علاوه، استفاده از آنتی‌ویروس در سیستم‌های سرور و سیستم‌های با عملکرد حیاتی، قطعا توصیه می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا حتما باید از آنتی‌ویروس استفاده کنیم؟

نیروگاه خورشیدی چیست؟

نیروگاه خورشیدی ترمودینامیکی در بیابان Mojave در کالیفرنیا ، نیروی خورشیدی  64 کیلومتری جنوب غربی لاس وگاس ، با ظرفیت 392 مگاوات (MW) (377 مگاوات شبکه) است. تولید سالانه آن شامل 140،000 خانه 2 است. 173،500 آینه heliostats نصب شده است ، با تمرکز انرژی خورشیدی بر روی ژنراتورهای بخار ، واقع در سه برج خورشیدی مرکزی.


این کارخانه از 13 فوریه 2014 رسماً به بهره برداری رسیده است 3.



خلاصه

1 ارائه

2 جنبه اقتصادی

3 تولید

4 یادداشت و منابع

5 پیوند خارجی

ارائه

این پروژه شامل سه واحد در 3500 هکتار (14 کیلومتر 2) کویر است. ساخت و ساز در اکتبر 2010 آغاز شد. جهت یابی 173،500 آینه ها در سه بعد توسط کامپیوتر کنترل می شود. برجها 459 فوت (140 متر) ارتفاع دارند. فن آوری ایوانپا به لطف انرژی خورشیدی  برج های بالاتر و طراحی بهینه زمینه های آینه های خود از سطح کمتری نسبت به سایر فن آوری های خورشیدی فتوولتائیک یا حرارتی استفاده می کند. به لطف سیستم خنک کننده هوا ، 95 درصد آب کمتری از فناوریهای خنک کننده آب (نیروگاه های حرارتی معمولی و هسته ای ، نیروگاه های خورشیدی حرارتی معمولی) مصرف می کند. آب مورد استفاده در چرخه ترمودینامیکی در یک مدار بسته است ، تنها مصرف آب آن برای تمیز کردن آینه ها 4 است.


در تاریخ 24 سپتامبر 2013 واحد 1 این نیروگاه اولین تست کیلووات ساعت خود را در طی آزمایش همگام سازی شبکه 5 تولید کرد.


جنبه های اقتصادی

این پروژه توسط BrightSource Energy و Bechtel 6 ساخته شده است و با سرمایه گذار اصلی NRG Energy 7 هزینه تخمین زده شده 2.2 میلیارد دلار است. این پروژه ضمانت وام 1.375 میلیارد دلاری را از وزارت انرژی ایالات متحده دریافت کرد.


برق تولید شده توسط واحدهای 1 و 3 توسط شرکت گاز و برق اقیانوس آرام (PG&E) براساس توافقنامه خرید برق (PPA) و واحد 2 توسط Southern California Edison 5 خریداری می شود.

منبع سولار فا

قانون جذب و قانون باورها

والاس دی. واتلز در کتاب خود در سال 1910 به عنوان "علم به ثروتمند شدن" ، اصول مشابهی را اتخاذ کرد ، یعنی اینکه واقعیت ساده ایمان آوردن و تمرکز بر هدف مورد نظر او منجر به تحقق این شی یا هدف در صفحه مادی خواهد شد (Wattles باور  در پیشگفتار و فصول این کتاب تأیید می کند که فرضیه وی از دیدگاه مونوستی هندو گرفته می شود که طبق آن خداوند همه چیز را فراهم می کند و می تواند همه آنچه را که بر آن تمرکز می کنیم فراهم کند. این کتاب همچنین ادعا می کند که تفکر منفی نتایج منفی دارد. 53

نویسنده Theosopher William Quan Judge از عبارت "قانون جذب" در Ocean of Theosophy (1915) 54 استفاده کرد.

آنی بستانت ، نویسنده تئوریسوف دیگری در سال 1919 از "قانون جذب" سخن گفت. بستانت آن را در نسخه خود با گرانش مقایسه کرد و گفت که این قانون نوعی کارما 56 را نشان می دهد.

ناپلئون هیل دو کتاب در این باره منتشر کرد. اول ، قانون رمز  موفقیت در 16 درس (1928) ، به طور مستقیم و مکرر به قانون جذب اشاره می کند و نشان می دهد که این کار با استفاده از امواج رادیویی منتقل شده توسط مغز است. دوم ، Think and Grow Rich (1937) با فروش 100 میلیون نسخه (تعداد ثبت شده در سال 2015) 57. هیل بر اهمیت کنترل افکار شخصی خود برای رسیدن به موفقیت و همچنین انرژی افکار و توانایی آنها در جذب تأکید کرد. افکار دیگر او از "راز" موفقیت یاد می کند و قول می دهد حداقل یک بار در هر فصل آن را غیرمستقیم توصیف کند. هرگز نامگذاری نمی شود و می گوید برای یافتن خودتان بسیار سودمندتر است. بسیاری از مردم بیش از 58 مورد بحث کردند که واقعاً در مورد چه چیزی بوده است ، برخی ادعا می کنند این قانون جذب است. هیل می گوید که "راز" کمتر از صد بار ذکر شده است ، در حالی که مرجع "جذب" کمتر از 30 بار در متن استفاده می شود. وی همچنین ادعا می کند که مردم می توانند با فکر کردن به یک هدف خاص ، آنچه را می خواهند بدست آورند.

اسرائیل رجاردی کتابهایی را منتشر کرد که در رابطه با موضوع قانون جذب است که آن را یکی از قوانین غالب جهان شمول می داند. در هنر شفابخشی واقعی: رساله ای در مورد مکانیسم دعا و عملکرد قانون جذب در طبیعت (1937) ، او یک تکنیک شکرگزاری مدیتیشن هدفمند را آموزش می دهد تا به ذهن کمک کند تا یادگیری خود را از نظر جسمی و معنوی بهبود یابد. رجاردی ادعا کرد که قانون جذب یک روشی معتبر برای جلب سلامت جسمی خوب و بهبود هر جنبه ای از زندگی شخص 59 است.

در سال 1960 ، W. Clement Stone و Napoleon Hill موفقیت را از طریق نگرش ذهنی مثبت (موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت) نوشتند. 60

در سال 1988 ریچارد ویس اسطوره موفقیت آمریکا می گوید که اصل "عدم مقاومت" مفهومی عام از جنبش اندیشه نو است و در رابطه با قانون جذب 61 تدریس می شود.

در سال 2008 استر و جری هیکس پول و قانون جذب: یادگیری برای جذب سلامتی ، ثروت و خوشبختی به عنوان یکی از بهترین فروش های نیویورک تایمز 62 معرفی شده اند.

در سال 2018 کتاب های جدید هنوز هم به طور مرتب توسط نویسندگان منتشر می شود که مشارکت های خود را برای اجرای قانون جذب می کنند. به همین ترتیب سایتهایی که به قانون جذب اختصاص داده شده اند در این زمینه تخصصی هستند. [بایگانی]

Rhonda Byrne ، نویسنده سری ، راز ، قدرت و جادو (راز ، قدرت و جادو) ، تحت تأثیر The Science of Rich Rich of Wattles 63 قرار گرفت.

کونور مک گرگور ادعا کرد از قانون جذب استفاده می کند. وی گفت: "این همان چیزی است که من در واقعیت خواب دیدم" ، با کسب دومین عنوان قهرمان UFC خود. 64