کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

بک لینک هرمی چیه؟ نحوه ساخت آن

علاوه بر این ، آندره لیپاس گوگل اعلام کرد که دو سیگنال مهم رتبه بندی "لینک" و "محتوا" هستند. (مرجع: اکنون ما می دانیم: 3 عامل برتر رتبه بندی جستجوی Google در اینجا)

می بینید که این پیوند در میان سیگنال های رتبه بندی که گفته می شود بک لینک هرمی  بیش از 200 است تأکید می شود. به عبارت دیگر ، زیرا مشخص است که برای دستیابی به نتایج در سئو ، بر پیوندها تأکید می شود ، پرسنل سئو به شدت سعی در بدست آوردن بک لینک دارند.

بیایید کمی اهمیت بک لینک را بیشتر بیان کنیم.

1.3- دو اهمیت لینک  بک لینک هرمی دهنده برای سئو
بک لینک برای SEO مناسب است اما اهمیت آن به دو تقسیم می شود. بیایید به هر یک نگاه کنیم.

effect اثر مستقیم SEO با "رأی دادن"
همانطور که در بالا ذکر شد ، جوهر بک لینک "رأی دادن" از یک سایت خارجی است. با داشتن بک لینک های زیادی ، سایتی با پشتیبانی زیادی در نظر گرفته شده است و می توانید یک اثر سئو مستقیم دریافت کنید.

همچنین ، کیفیت بک لینک ها بک لینک هرمی  از تعداد مهمتر است. بک لینک های سایت های با کیفیت بالا بیشتر از سایت های با کیفیت پایین ارزیابی می شوند.

و دریافت هر بک لینک از هر 100 سایت با کیفیت بالا نسبت به دریافت 100 بک لینک از یک سایت با کیفیت بالا ، مؤثرتر است. این یک شاخص عینی است که شما از بسیاری از سایتهای عالی راهنمایی می کنید.

این روند توسط "بروزرسانی پنگوئن" آشکار شد. قبل از سال 2012 ، سایت هایی که دارای لینک های بک لینک زیادی هستند ، بسیار آسان بودند ، اما به روزرسانی پنگوئن تقریبا اثر لینک های ضعیف بک لینک هرمی  را از بین برد.
به عبارت دیگر ، پس از به روزرسانی پنگوئن ، ارزیابی بک لینک از سایتهای باکیفیت برای افراد ساده تر شد.

باز هم ، جوهره بک لینک "رأی دادن" است. اینکه آیا سایت به شما امکان رای دادن از دنیا را می دهد یا خیر ، مسیر شعبی بین نتایج جستجوگرها و نتایج است.

guidance راهنمایی خزنده
نکته مهم دیگر بک لینک "هدایت خزنده" است. بک لینک هرمی  از آنجا که تعداد بک لینک ها افزایش می یابد ، خزنده ها بیشتر به بازدید مراجعه می کنند و هر صفحه را به صورت جداگانه فهرست می کنند.

خزنده چیست
روباتی که اطلاعات صفحه را در پایگاه داده موتور جستجو ثبت می کند با افزایش تعداد چرخه های این ربات ، هر صفحه اطلاعات به طور دقیق در موتور جستجو جمع می شود.

شکل زیر را ببینید.

فهرست مطالب
به همین ترتیب ، مکانیسم موتور بک لینک هرمی  جستجو شامل سه مرحله است.

1. خزنده در اطراف صفحه در سایت می رود
2. اطلاعات صفحه ایندکس می شوند
3. موتور رتبه بندی رتبه بندی جستجو را طبق الگوریتم تعیین می کند

برعکس ، اطلاعات صفحه خوب باید به درستی ایندکس شوند تا در بالای جستجو نمایش داده شوند. برای اینکه به درستی فهرست بندی شود ، باید هر چه سریعتر از خزنده بازدید شود.

و خزنده به طور عمده از طریق بک لینک به سایت مراجعه بک لینک هرمی  می کند. به عبارت دیگر ، در صورت وجود بک لینک های با کیفیت ، "گشت مکرر خزنده" قابل تحقق است.

به هر حال ، اگر تا کنون تسلیم شوید و با توضیحات " بک لینک هرمی " ، شکست خواهد خورد. زیرا اثر واقعی بک لینک ها گمراه کننده است و تنها اقدامی که باید انجام دهید فقط جمع آوری بک لینک نیست.

در ادامه به توضیح "تأثیر واقعی بک لینک ها" خواهم پرداخت.

1.4- اثر واقعی  بک لینک هرمی که اکثر مردم سوء تفاهم دارند چیست؟
برای اینکه نتیجه گیری را برای شما بیان کنم ، دستیابی به تأثیر SEO با "فقط پیوند دادن به پشت" غیرممکن است.

این بدان معناست که اثر SEO فقط در صورت وجود "لینک دهنده خوب" و "محتوای خوب" به نمایش گذاشته می شود.

آیا محتوای رأی بی کیفیت  بک لینک هرمی  "رأی داده می شود"؟ آیا محتوای کم کیفیت می تواند از حمایت عمومی برخوردار شود؟

اصل بک لینک ها "رأی دادن" است و اگر محتوای باکیفیتی مناسب برای رأی دادن وجود نداشته باشد ، پیوندهایی ایجاد نمی شود. این یک فرض اصلی برای صحبت در مورد لینک دهنده است ، اما کاملاً لازم است که محتوای خوبی وجود داشته باشد.

همچنین ، مهم نیست که چه تعداد بک لینک به دست بیاید و خزنده به وجود بیاید ، اگر کیفیت محتوا پایین باشد ، رتبه بندی جستجو بالا نمی رود. این امر تنها شانس خزنده های اطراف را افزایش می دهد و بر نتایج SEO تأثیر نمی گذارد. در عوض ، بیشتر احتمال دارد که تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

این فقط مربوط به جمع آوری بک لینک نیست. این یک backlink است تنها اگر محتوای خوبی داشته باشد.

برای مرجع ، گروه Buzz محتوای خوب را به شرح زیر تعریف می کند.

محتوای با کیفیت خوب تعریف شده توسط Buzz
محتوائی که با جلب رضایت 120٪ از کاربران ، کیفیت زندگی کاربران را بهبود می بخشد بک لینک هرمی

برای به دست آوردن اثر بک لینک ، ایجاد چنین محتوای ارزشمندی بسیار مهم است.

حال ، من فکر می کنم شما اثر واقعی بک لینک را می فهمید. در مرحله بعدی بک لینک هرمی  ، ما تفاوت بین بک لینک مؤثر را که باعث گشت زنی خزنده و یک بک لینک نامعتبر است که گشت زنی را خنثی می کند ، توضیح می دهیم.

1.5- تفاوت بین بک لینک های معتبر و نامعتبر
بک لینک شامل یک بک لینک معتبر و یک بک لینک نامعتبر است. پیوندهایی وجود دارد که گشت های خزنده و لینکهای برگشتی را ترغیب می کند.

ویژگی rel عنصر html این تفاوت را از هم جدا می کند. اگر یکی از ویژگی های رابطه زیر به پیوند ارسال شده از خارج اضافه شود ، ممکن است تأثیر هدف پیوندی باطل شود.

rel = "nofollow"
rel = "حمایت"
rel = "ugc"

یعنی پیوندهایی که ممکن است گشت های خزنده را مسدود کنند. در مقابل ، اگر بک لینک این عناصر را نداشته باشد ، می تواند مؤثر تلقی شود.

در اینجا ، ما با استفاده از مطالب توضیح داده شده در "وبلاگ مرکزی Google Webmaster" که به طور رسمی توسط Google اداره می شود ، به روشی آسان برای درک توضیح خواهیم داد.

بیایید به هر یک نگاه کنیم.

rel = "nofollow"
از rel = "nofollow" استفاده کنید تا به خزنده بگویید ، "این پیوند را دنبال نکنید."

به عبارت دیگر ، حتی اگر به بک لینک با rel = "nofollow" دسترسی پیدا کنید ، اکثر آنها گشت زنی خزنده را مسدود می کنند ، بنابراین نمی توانید اثر بک لینک را بگیرید.

در گذشته ، اضافه کردن rel = "nofollow" به پیوند ، باعث مسدود شدن قابل اطمینان خزنده شد ، اما اکنون امکان مسدود کردن اطمینان این خزنده امکان پذیر نیست. این بدان دلیل است که اگر محتوای خوبی برای خزیدن در قسمت مقصد وجود داشته باشد ، ممکن است مانع آن شود.

بنابراین ، پیوندهای با rel = "nofollow" صددرصد ناکارآمد نیستند. این فقط به عنوان اشاره در مورد خزیدن یا نبودن Google استفاده می شود.

آگاه باشید که لینکهای دارای rel = "nofollow" ممکن است اثر بک لینک را فراهم نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.