کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ شخصی آموزش کسب درامد از اینترنت

آموزش ساخت باکس شیشه ای

چگونه باکس شیشه ای بخریم

جعبه های شیشه ای رنگی یک پروژه خرید باکس شیشه ای مورد علاقه همیشه هستند ، نه تنها به این دلیل که بسیار زیبا هستند بلکه به معنای واقعی کلمه در هر موقعیتی یک هدیه خارق العاده ایجاد می کنند. بهتر از همه...


ساخت آن ها به طرز شگفت انگیزی آسان و سرگرم کننده است که

کسی که مهارت های اساسی شیشه های رنگی را دارد می
تواند یک جعبه شیشه ای ایجاد کند


من می دانم که به چه فکری می کنی ...
"من نمی توانم چنین کاری کنم. خیلی سخت به نظر می رسد."

 

خیلی خرید باکس شیشه ای سخت نیست قول میدم! من در اینجا هستم
و در صورت نیاز به من آماده کمک هستم

قدم به قدم تو را قدم می زنم.
در اولین فرصت جعبه اول خود را تمام خواهید کرد.

پس از یادگیری نحوه خرید باکس شیشه ای ساخت جعبه ،
تکنیک های اساسی ساخت پروژه های 3 بعدی دیگر را خواهید داشت .

شما در راه ساخت
هدایای دست ساز باشکوه برای هر مناسبتی خواهید بود.


نام من ... است سو منار مخروطی، خرید باکس شیشه ای همچنین به عنوان شناخته رنگ آمیزی شیشه ای بانوی ، و نویسنده "یک جعبه با درب های لولایی" .

بیش از 35 سال است که با شیشه های رنگی کار می کنم. یکی از پروژه های خرید باکس شیه ای مورد علاقه من ساخت جعبه است. من بسیاری از تکنیک های منحصر به فرد را ایجاد کرده ام که در این کتاب الکترونیکی با شما به اشتراک گذاشته می شود. من می برای مشاهده راهنمای خرید باکس شیشه ای اینجا کلیک کنید. دانم که بسیاری از این تکنیک ها را در جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

علاقه من آموزش شیشه های رنگی است. در 35 سال گذشته صدها نفر در کلاسهای من شرکت کرده اند و بدون هیچ گونه س questionال ، یادگیری ساخت یک جعبه شیشه رنگی مورد علاقه همه زمانها بوده است. من اکنون با استفاده از وب سایت خرید باکس شیشه ای خود ، الگوهای رایگان برای شیشه های رنگی ، به عنوان کلاس درس خود ، در سراسر جهان در مورد کار با شیشه های رنگی یاد می دهم.

من می دانم که شما کاملا دوست دارید جعبه ها را با استفاده از دستورالعمل های من درست کنید!

 

شما نه تنها یاد می گیرید که چگونه یک جعبه شیشه رنگ آمیزی درست کنید ، بلکه این روش ها می توانند برای هر پروژه 3 بعدی ای که می خواهید بسازید.

فقط با رعایت این دستورالعمل های اساسی می توانید خرید باکس شیشه ای دارندگان کارت ویزیت ، جعبه شمع ، گلدان ، ساعت و انواع ظروف را بسازید. این کتاب دنیای جدیدی از پروژه های ویترای را برای شما باز می کند.

شما فقط چند لحظه از آموزش ساخت جعبه های شیشه ای رنگی خود فاصله دارید. من نکات و تکنیک های زیادی را به شما نشان می دهم که کار را آسان می کند. شما یک بار خواهید دید که "چرا من به آن فکر نکردم" یک بار که می بینید چقدر ساده هستند.

PS ... من به شما یک راز می گویم ... من با جعبه هایی که درست می کنم رابطه نفرت عشق دارم. من عاشق ساختن آنها هستم و از دادن آنها متنفرم! من می خواهم همه آنها را حفظ کنم و یک شخص خیلی خاص طول می کشد تا با من صحبت کند! من حتی برای فرزندانم جعبه هایی درست کرده ام و سپس در مورد اینکه آیا واقعاً می خواهم آنها را تحویل دهم (جعبه ها ، نه بچه ها!) فکر کردم.


 


هر آنچه در مورد ساخت جعبه ویترای باید بدانید در این کتاب موجود است:
    • نحوه برش دقیق شیشه
  • چگونه شیشه را فویل کنیم
  • دو روش برای چیدن چهار طرف کنار هم
  • چگونه می توان ته آن را متناسب ساخت
  • نحوه لحیم کاری خرید باکس شیشه ای داخل و خارج
  • چگونه می توان یک درپوش متناسب ساخت
  • نحوه ساخت 3 نوع مختلف لولای ساده (که کار می کنند!)
  • نحوه اتصال لولا
  • نحوه اتصال زنجیر

 


 


 

در فکر. . .

    • راحتی قادر بودن به فورا این کتاب را دانلود و ساخت اولین جعبه خود را امروز
    • همه هدایای زیبایی که می توانید بسازید.


    • چیز جدیدی که می توانید در خرید باکس شیشه ای نمایشگاه های صنایع دستی بفروشید ... چه کسی می تواند در برابر خرید یک جعبه شیشه ای زیبا مقاومت کند.


  • لذت شما از ایجاد چیزی بسیار زیبا را دریافت کنید.



"جعبه ای با درپوش لولایی بسازید" تمام تکنیک های لازم برای ساخت جعبه شیشه رنگی را به شما آموزش می دهد. هیچ چیز دیگری برای شروع لازم نیست ، غیر از اشتیاق 

خرید باکس شیشه ای

 شما برای ایجاد چیز زیبا!

 


سلام سو ،

من خیلی خوشحالم که کتاب شما را پیدا کردم. من قبلاً جعبه ها را کار کرده ام ، اما مدتی است که دوباره کار با شیشه را شروع کرده ام و قبل از شروع دوباره کار با جعبه ها ، به کلاسهای تازه سازی احتیاج دارم.

کتاب شما فوق العاده است و با تصاویر باعث می شود انگار درست در کنار من ایستاده اید.

 

کارن سومز


در اینجا نمونه ای از آنچه در کتاب پیدا می کنید آورده شده است

صفحه 8 ... روش ساخت 1:



یک ضلع کوتاه در مقابل جک بزنید. 

خرید باکس شیشه ای

 یک طرف بلند را در سمت مجاور اره مویی قرار دهید و آن را تا سمت کوتاه پشت کنید.
آنها را به اندازه کافی نوار چسب بزنید تا ...


صفحه 11 ... ساخت پایین:



جعبه در برابر آن خرید
باکس شیشه ای دو لبه قرار می گیرد. از داخل جعبه ، دور خود را یک خط بکشید ...

ه 24 ... اتصال زنجیره:




سیم لحیم کاری زنجیر به درب را بسیار آسان تر از ...


  • خیلی زود جعبه های زیبایی درست خواهید کرد. کتاب شما فقط یک بارگیری است.


  • دیگر نمی توان به انتخاب محدود کتاب های جعبه سازی در قفسه های فروشگاه خیره شد و نمی پرسید کدام یک را انتخاب کنید.


  • دیگر هیچ دستورالعمل ناامید کننده ای وجود ندارد که به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید ، اما
    نحوه انجام آن را توضیح نمی دهید .


من خیلی مطمئن هستم که شما عاشق 

خرید باکس شیشه ای

 این کتاب خواهید شد و من 30 روز ضمانت بازگشت پول می دهم. اگر دنبال کردن این کتاب آسان نیستید ، و چیزی را به تصور خود نمی سپارید ، به من اطلاع دهید. پول شما پس داده می شود ، هیچ سtionsالی مطرح نشده است.


این کتاب دارای 40 صفحه است:

صفحه 4 ..... ساخت جعبه شیشه رنگی
صفحه 5 ..... شروع
صفحه 6 ..... مواردی که باید هنگام برش نوارها در نظر بگیرید
صفحه 7 ..... دو راه برای طرفین را کنار هم قرار دهید
صفحه 8 ..... ساخت جعبه
صفحه 11 ... ساخت پایین
صفحه 17 ... ساخت درب جعبه
صفحه 20 ... ساخت یک لولای ساده
صفحه 25 ... اتصال زنجیر
صفحه 29 ... ایده های ساده درب
صفحه 31 ... ایده های جعبه بیشتر
صفحه 32 ... دو روش دیگر برای ساخت لولا


"جعبه ای با درپوش لولا بسازید" این مهارت ها را در دستان شما خرید باکس شیشه ای قرار می دهد تا بتوانید یک جعبه شیشه ای رنگی زیبا بسازید. انجام دستورالعمل های گام به گام در این کتاب 40 صفحه ای انجام این کار آسان است.



 


سلام سو،

 

من کتاب الکترونیکی شما را در زمینه ساخت جعبه خریداری کردم. به خوبی نوشته شده است و پیگیری جزئیات آن بسیار آسان است. متشکرم که چنین بانوی خاصی هستید و به دیگران در مسیر تلاش های خلاقانه کمک می کنید.

مگ ب




 

 

آیا آماده ساخت جعبه شیشه ای رنگی هستید؟

سفارش "جعبه ای با درب لولایی بسازید" ساده است . سفارش فقط یک دقیقه طول می کشد خرید باکس شیشه ای و بلافاصله آن را به عنوان یک سند Adobe PDF دریافت خواهید کرد. اگر Adobe PDF Reader رایگان ندارید ، می توانید آن را از اینجا دریافت کنید .



بدون حمل و نقل ، رسیدگی یا انتظار توسط جعبه پست!

 



"جعبه ای با درپوش لولا بسازید" فقط 19.95 دلار آمریکا است و 100٪ ضمانت بازگشت پول به مدت 30 روز از تاریخ خرید را دارد.


برای خرید ، روی این دکمه کلیک کنید: 




پاداش رایگان با خرید شما



این کتاب جایزه با سفارش شما بصورت رایگان ارائه می شود. . . "تکنیک فویل مس را یاد بگیرید" به تنهایی 12،95 دلار ارزش دارد ، اما من فقط با سفارش شما آن را به شما می دهم به شرطی که نمی دانید چگونه با فویل مس کار کنید (که  برای ساخت خرید باکس شیشه ای یک شیشه رنگی لازم است) جعبه) این کتاب شامل دستورالعمل های گام به گام برای یادگیری روش فویل مس ، از ابتدا تا انتها است. اگر نمی دانید چگونه با فویل مس کار کنید ، یا فقط به یک دوره تازه سازی احتیاج دارید ، این کتابی است که نمی خواهید بدون آن باشید.




امروز جعبه های خود را ایجاد کنید. "جعبه ای با درپوش لولایی بسازید" یک بارگیری آسان است. سفارش شما از طریق E-Junkie ، نماینده صدور صورتحساب مجاز و ایمن که در رابطه با PayPal کار می کند ، انجام می شود.

درباره بارگیری کتابهای الکترونیکی خود: در
صورت استفاده از کارت اعتباری به حساب PayPal نیازی ندارید. خرید باکس شیشه ای آنها کارت اعتباری خود را تایید، و پس از پرداخت موفق شما را به یک صفحه ویژه بازگشت تا دانلود از "یک جعبه با درب های لولایی" و کتاب جایزه رایگان خود را "یادگیری تکنیک مس فویل آلومینیومی" هر دو برای تنها 19.95 .


 

این کتاب هم اکنون می تواند به عنوان یک کتاب جلد نرم در Amazon.com خریداری شود

و به عنوان یک کتاب دیجیتال در Kindle

من اطمینان دارم که خیلی زود جعبه های شیشه رنگی زیبا خواهید ساخت ،



با من تماس بگیر

برای آموزش های متعدد شیشه های رنگی و صدها الگوی رایگان از وب سایت من در Free Patterns For Stained Glass بازدید کنید .

از ساخت یک جعبه شیشه رنگی به الگوهای رایگان صفحه اصلی شیشه رنگی برگردید

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.